Capitolul I

63 6 2
                                    

Păi este 8 seara și ultima cutie este așezată in noul meu apartament. Numele meu este Anna Jordan si abea ce m-am mutat în noul meu apartament. Sunt proaspăt ieșită de pe banca liceului si nu am vrut să stau prea mult pe bara așa că am dat la facultatea de medicina. M-am gândit că daca tot incep un nou capitol în viață mea ar fii bine să mă mut singură. Sunt o tipa șatenă , mică de înălțime , ochi căprui si sunt o fire drăguță și socială . Îmi fac repede prieteni așa că nu o să îmi fie greu în noul meu cartier .

O am si pe Ralu , ea este cea mai bună prietenă a mea. Este o tipă mai înaltă decât mine , păr negru , ochii căprui si umpic m-ai palidă la față. Este o fire amuzantă, simpatică si foarte modestă. Pot spune că ea a fost ca o mama pentru mine , m-ai ales că mama mea a murit pe când eu aveam 10 ani. Mereu când fac vreo boacănă mă ceartă si când întârziam la școală trăgea de timp ca să nu i-au absente și foarte multe alt lucruri. O știu din școală generală ,am făcut și liceul împreună, iar acum i-a te uita facem și facultatea .

- Ce faci, te sun de 20 de minute? Spun eu mâncând un mar și uitandu-ma pe fereastra l-a frunzele care zboară .

- Oh , scuze. Iar m-a sunat mama, își face griji ca de fiecare dată . Spune ce ai pățit ? Zice ea pe un ton plictisit .

- A nimic ! Doar că mor de plictiseală si nu aveam ce să fac. Zic eu în timp ce mă plimbam ca o fantomă prin casa mea imensă .

- Nu vreau să fiu rea , dar ar trebui să mă culc, nu vreau sa întârzi in prima mea zi de faculatet. Staim că face referire l-a mine ." Si tu ar trebui să faci l-a fel !" Supune ea umpic răstit spre mine.

-Ok,ok ! Am înțeles mama ! Atunci hai că te las să dormi. Închid telefonul, il pun pe noptiera si mă culc. Poate Ralu avea dreptate , trebuie sa nu întârzi în pirima zi , așa cum am eu obiceiul. Ma pun în pat si adorm repede.

Visam așa de frumos , eram pe o plajă liniștită ,cu un soare atât de plăcut , si valurile erau așa frumoase. Dar visul meu era întrerupt de alarma care suna . Când ma uit la ceas era ora 11:30 !nu îmi venea să cred , în 30 de minute începe primul curs. Mă îmbrac cu ce apuc ,si o tulesc cât de repede se poate. Când să ies din scară, intru in ceva destul de tare ,și nu era un perete .

După ce mă dau înapoi, să vad în ce am intrat, un băiat îmi apare în față . Era destul de înalt cu ochii căprui verzui , si cu un păr brunet. Îmbrăcat într-un tricou negru o pereche de blugi grii si niste teneși de aceeași culoare ,ca si tricoul.Eram umpic derutata dar vocea băiatului mă trezește la realitate .

- Ai grija si tu pe unde mergi!! O voce puternica răsuna in scara blocului .

- O scuze ! Ma grăbesc să nu întărai ,e prima zi de facultate . Spun eu dând să plec, dar vocea se auzea din nou .

- Eu sunt Andrew ! O ce nume dragut ,mi-a placut mereu numele asta. Oare sta si el in bloc ? dar întrebarea din capul meu nu a fost bine gândită căci el spune " sper ca nu o să intri in fiecare zi de facultate în mine , mai ales că stau aici în bloc"

- Sper că nu! Pe mine ma cheamă Anna si abea ce m-am mutat in bloc . Pot spune că aproape urlam ,deoarece eram deja în strada . Mă grăbesc spre statia de autobuz si ajunsesem exact la fix .

Ajunsă la facultate o vad pe Raluca vorbind cu o tipa roșcată , mititica de înălțime și îmbrăcată interesant, purta o pereche de colanți verzi ,cu pantaloni scurți galbeni , niste bocanci de aceeași culoare, o bluză alba si o vesta maro din blăniță. În spatele fetei se aflau alte doua fete , una cu parul drept, negru și la vârfuri făcut cu verge ,iar după cum era îmbrăcată pot spune ca îi plăcea rock-ul . Cealaltă era o brunetă frumoasă ,cu păr ondulat si îmbrăcată in multe culori vii. O vad pe Ralu cum își ia la revedere de la fete si vine spre mine .

- Cine sunt fetele ? Întreb eu curioasă și așteptând un răspuns cat m-ai rapid din partea ei .

- Cea cu păr roșcat e Roxy stă în bloc cu tine , e o tipa super de treabă .Lola e tipa mai ciudată si Miranda curcubeul uman așa cum îi zice Roxy . Îmi spune asta cu un zâmbet larg pe buze .

După mă trage de mâna spre tipa roșcată pentru a face cunoștință, dar in timp ce mă trăgea privirea îmi era atrasă de alt cineva . Andrew abea ce coborâse dintr-o mașină sport de culoare neagra , iar din aceeași mașină coboară si un băiat blond. Blondul era îmbrăcat într-un ticou alb , pantaloni negrii și niste bocanci. Ajunsesem lângă cele 3 fete ,facem cunoștință ,iar după roșcată spune umpic fericita .

- Ooo! A venit si iubirea mea. După cuvintele spus un zâmbet larg îi apare pe față si se uita spre mașină lu Andrew.

- Andrew e iubitul tău? Întreb eu umpic prea interesanta de răspunsul ce îl așteptam. Roxy e umpic mirata de întrebarea mea .

- Nu! Scott e iubitul meu, băiatul blond care abea ce a coborât din mașină. Da tu de unde îl știi pe Andrew? Întreabă iar eu rămân stană de piatră la auzul întrebări .

- L-am cunoscut azi. Sta in același bloc cu mine , am intrat din greșeală în el când mă grăbeam spre stația de autobuz. Spun eu sperând să fie mulțumita de răspunsul dat.

- Și eu stau in același bloc cu Andrew, asa ca suntem vecine,poate într-o zi mergem pe undeva , așa sa ne cunoaștem mai bine. Spune Roxy cu un zâmbet larg pe buze .

- Da , mai vorbim noi ,ok ? Acum hai la curs ! Spune eu îndreptând-ma spre sala unde aveam prima ora.

Intrată la ora , primele 10 minte au fost interesante, în rest toată ziua a fost plictisitoare. Cea mai amuzantă fază a fost când un băiat din ultimul an era îmbrăcat într-o găină. Pierduse un pariu și asta era pedeapsa. Zilele parca se tot repetau. La facultate ,acasă si câte odată cu fetele.

Două săptămâni trecuiseră repede cu noile mele prietene ,ieșisem si la cafenea săptămână trecuta si prin parc .Roxy ne invitase la o" seara a fetelor ",normal ca m-am dus, nu puteam să refuz . Pai totul mergea super în noua mea viață .Îi cunoscusem aproape pe toți din gâscă înafară de câteva persoane... Era vineri deja și cum nu aveam de gând să îmi petrec seara singură . O chem pe Ralu , Lola, Miranda si Roxy la mine , rugând-o pe Roxy să mai aducă câteva persoane dacă vrea, pentru a fii mai multi .

When life plays tricks on youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum