Capitolul II

35 4 0
                                    

Este ora 7 seara și invitați mei trebuie să ajungă din clipă în clipă. Am crezut, că ar fii drăguț să fac o masă și să chem pe toate persoanele din gașca lu Roxy. Masă era așezată cu 11 scaune și tacâmuri. Nu știam cu cine vine Roxy , dar mi-a zis sa pregătesc 11 farfuri. Mă învârt ca o tornadă prin casă așteptând ca invitati mei să vină. Ușa sună și mă grăbesc să deschid. In fața mea se afla se alfă Miranda și Lola.

- Roxy vine imediat ! Spune Lola intrând în casa .

- Vreți ceva ? Ala, suc ? Dar nu apuc bine să întreb ca ușă suna iarăși. Când deschid ușa prima persoana pe care o vad este Roxy ,urmata de Scott si Jack. Pe Jack îl cunoscuse când ieșisem odată cu Roxy , înțelesesem că el Scott și Andrew erau buni prieteni. Era un băiat simpatic , blond cu ochii albăstri , era îmbrăcat într-o bluza alba cu blugi negri si o geaca de piele tot neagră .

Hei ! Spune roscata vesela intrând în casa ,dar privirea îmi este atrasa de altcineva , doi băieți necunoscuți. Primul era șaten umpic mai mare decât mine la înălțime,ochii caprui , îmbrăcat într-o pereche de pantaloni cu turul lăsat o bluză alba si o veste de blugi cu o freză drăguță. Era tuns pe margini și părul mai lung pe mijloc , fiind și ridicat în  sus .

- Buna ,eu sunt Adam , Roxy mi-a povestit multe despre tine si chiar îmi pare bine să te cunosc. Spune el și rânjește , lăsând la iveală gropițele din obraji. Îl salut ,dar îl privesc peste umăr pentru al vedea pe ultimul băiat. Era destul de înalt , păr negru ochii albaștri , freză ca și a lu Adam doar că el era îmbrăcat într-un hanorac visiniu, o pereche de pantaloni negri si niște tenesi tot negri. Părea un băiat stăpân pe sine , privirea îi fugea in toate părțile , pentru a studia casa .

- Buna , eu sunt Aaron , îmi pare bine ! Spune asta cu o față care nu schița nimic. Nici zâmbet , nici tristețe .

Gândurile mele despre băiatul cu ochi albaștri sunt întrerupte de soneria care suna de ceva vreme. Când deschid ușa îl vad pe Andrew , dar mare mi-a fost mirarea când lângă el se afla o blondina. Era de o înălțime cu Andrew , dar tocurile imense  o făceau să pară mai înaltă , purta o rochie roz bombon ce nu ii ajungea nici până la genunchi și fără bretele. Îi poftesc pe cei doi înăuntru și Andrew mi-o prezintă pe bona de lângă el .

- Anna, ea este Ecaterina , prietena mea. Rămăsesem umpic șocată , el părea un băiat atât de treaba și ea ... Pai puteam să o confund cu altcineva .

- Încântată. Spun eu umpic tăcută. Păi toate persoanele necunoscute le cunosc acuma , dar mai lipsește cineva , Ralu încă nu a ajuns. Dar ușa suna și când deschid ,Ralu intră plină de viață in casă, dar ușor zâmbetul i se duce.

- Wow , cata lume ! Sper că nu deranjez. Spune ea din tocul uși cu un zâmbet pe față.

- Nu , Nu deranjezi. Spune Aaron , iar la vederea prietenei mele un zâmbet imens îi apar pe fata uitându-se direct la ea .

-Ok ?!?! Hai atunci să luăm masa ! Zic eu fericita si îndreptându-mă spre bucătărie petru a aduce mâncarea.

Ne așezam la masă dar nimeni nu scoate nici un sunet.Era o liniște mare toată lumea se uita în farfuria si nici o privire spre altcineva. Ma gândesc că ar trebui să întrerup liniștea așa că îmi fac curaj să vorbesc .

- Și la ce facultate sunteți? Știu că Lola ,Miranda , Roxy ,Scott ,Andrew si Ralu sunt la medicina, dar voi ? Spun eu sperând ca cineva îmi va raspunde și mie la întrebare și să nu par ciudată .

- Eu sunt la Arhitectura , Aaron la fel ca și mine și Ecaterina la ceva dar nu știu ce. Spune Adam cu un zâmbet pe buze , Ecaterina își dădea ochi peste cap , în timp ce noi râdeam pe sub mustăți.

When life plays tricks on youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum