Нещото без Което вселената не може.

58 12 5
                                    

Всеки ден срещаме различни хора дали било непознати или познати. Всеки ден различните хора действат по свой начин, за да привлекат внимание или образно казано чуждия акъл. Дали ще е чрез чувства, действия, признаци и тн. Нещото без Което вселената не може се казва любов обединение между две същества (души) обединение на чувства на контакт на действия на говор. Любовта идва и си заминава и е като летен дъжд за кратко време се излива оставя следи и те изчезват. Така е със всяка нова любов. При някои този дъжд е вечен, няма премахване на следите следователно и на природната дейност. Обичайте, за да бъдете обичани, мамете, за да бъдете мамени. Повечето хора приемат връзката като незначителен етап от време без приток на бъдеще или бъдещи контакти. След всяка връзка в днешно време или двата индивида са заедно със заздравява приятелска връзка или отделно, недоволни един от друг и естествено отвратени. Любов е когато видиш човека за който ще направиш всичко и ще започне да ти бие сърцето, любов е когато всеки ден го прегръщаш и го докосваш, любов е когато разменяте по хиляди изречения на ден и любов е когато и двамата си гарантирате че сте неразделни. Първия поглед е нещо хубаво, но и до някъде непознато срещу нас седи човек който мислим за недостъпен например даваме си грешна преценка без да знаем дори, че човека срещу нас може да ни бъде бъдещ спътник във времето като цяло може и в живота. Любовта я има навсякъде определяна като специален контакт лек за душата или пламтящо огнище. Любовта не е играчка не трябва да се използва непредвидимо чрез глупави действия. Хората разбират от това чувство просто отдавна е спряло да им пука, защото или са наранявани или са имали ,,фалшив интерес" . Щом обичаш нещо бори се за него, щом обичаш някой бори се за него, щом искаш нещо отиваш и правиш всичко възможно, за да го вземеш. Поемете риск ако напълно го искате и напълно сте сигурни в себе си този риск не донася нещо злонамерено напротив. Донася или нужния урок или нещото което най - много сме имали. В една любов няма шанс, точно число или процент. Има само и единствено действие неотказност и упоритост. Дните прекарани с човека който обичаме ще ни липсват, но нищо не би било попречило да имаме нужното търпение и да пробваме ново и ново. На днешните хора им омръзва лесно все едно не е съществувало момичето или момчето. Мислят това чувство за игра правят експеримент от който има пострадали. Това чувство винаги го е имало и винаги ще го има винаги е било вградено в нашите съзнания и е пълен абсурд дс премахнем тази тръпка. Щом човека който харесваме не желае да има нещо с нас нищо не пречи да се измъкнем от дупката в която сме загазили и да продължим напред с опит. Винаги има правилен/правилна стига да търсим. За любовта си трябва труд. Щом мечтаем за някой защо не изпълним мечтата си независимо дали сме започнали зле, помнете че всяко начало започва със негативи и завършва с позитиви. Никой не може да ни спре или накара да кажем не, но може да ни посъветва. Любов от пръв поглед има, но не и от ,,пиянска вечер". Никога не се влюбвайте на сляпо!
По добре потънал в калта, от колкото мамен за дълъг период от време.

Благодаря за Вниманието

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 03, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Борба за Характери - Втора Глава Where stories live. Discover now