7

43 6 0
                                    

"Maine o sa plec cu ai mei si nu stiu daca o sa putem vorbi"

"Cat esti plecata iubito?"

"3 zile"

"E mult"

"O sa fac eu cumva sa pot intra"

"Asa"

"Te iubesc"

"Trebuie sa vorbim ceva"

"Ce?"

"De ce ai facut asta?"

"Ce am facut?"

"Nu te preface. De ce ai facut asta Selena? De ce?"

"Imi pare rau.."

"Atata timp"

"Scuze"

"Ma chinui sa raman calm"

"Imi pare rau"

"Crezi ca ajuta?"

"Nu.."

"Atunci?"

"Nimic..imi pare rau"

"Pa"

"Pa"

Dupa o luna

Perspectiva Selena

A trecut o luna de cand nu mai stiu nimic de el, nu am avut curajul sa ii scriu si probabil era inutil oricum, imi e dor de el, imi e foarte dor de el, de tot ce tine de el, imi e dor sa fie acolo pentru mine cand am nevoie de ceva sau cand sunt suparata. Ma omoara gandul sa nu ce face, sa nu stiu daca e bine sau, daca se mai gandeste la mine sau nu, sa adorm si sa ma trezesc cu mesajele lui, imi doream asa mult sa il strang in brate, sa il sarut, sa il simt langa mine. Ma doare sa fie mereu in gandul meu, sa nu pot sa il uit, sa fie in permanenta in mintea mea, orice as face sa ma gandesc la el, dar pana la urma nici nu vreau sa il uit, si desi am vorbit doar 5 luni au fost cele mai minunate din viata mea, stiu ca o sa imi lipseasca o perioada lunga de acum, sau poate nu o sa il uit niciodata, o parte din mine mereu ii va apartine, dar nu pot forta ceva ce nu poate sa fie, dar il voi astepta si mereu doar gandul la el ma va face sa zambesc, dar si sa plang. El m-a facut fericita atata timp si nu pot sa uit asta si nici nu vreau sa o fac, nu vreau sa uit una din persoanele cele mai minunate persoane din viata mea, una dintre persoane care m-a suportat cu toate prostiile mele, una din persoanele care a avut grija de mine sa fiu mereu bine, de multe ori stau si ma gandesc ce face el, oare e fericit, oare m-a uitat, oare se mai gandeste la mine, mai insemn ceva pentru el..urasc sa nu am un raspuns la toate astea, urasc sa nu ii mai vad numele in notificari, urasc sa nu mai vad poze cu el, urasc sa nu ma mai alinte si sa ma sustina, urasc ca l-am pierdut, dar poate asa e mai bine..oricum o sa fie eu il iubesc.

Sfarsit.

Pentru totdeaunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum