capitolul 1 El

16 0 0
                                    

Pov. Alexia

Salut , numele meu este Alexia , am 16 ani și trec pe clasa a 10 cea , fac școala de șoferi pentru motociclete la Brașov , pe prietena mea cea mai buna o cheama Ramona. Numele iubitului meu este Luke , ne-am cunoscut la Brașov la școala de șoferi  , este un tip de treaba dar misterios.

Azi este 9 septembrie , ora 13 : 30 , ma îndrept cu Ramona la ea acasă , este pentru prima data când merg la ea acasă , de obicei ea vine la mine când e tatăl ei plecat cu serviciul . Nu s-a ferit de mine și mi-a spus cu ce se ocupa tatăl ei , am fost puțin uimita și speriata in același timp , acum ca merg la ea acasă am o presimțire rea .

Pov. Ramona

Sunt in clasa cu Alexia din gimnaziu ,  ne înțelegem foarte bine , mama mea a murit la nașterea mea...cel puțin așa mi-a spus tata . Pe tatăl meu îl chema Andrei și are un servici cam ilegal moștenit de la bunicul meu ( tatăl lui),vinderea drogurilor , prostituție....

Eu : Tataaaa! Am veniiit!!!
Andrei(tata) : Binee! Nu trebuie sa tipi așa!

Pov. Andrei

Stăteam in sufragerie și așteptăm un email de la băieți cum marfa ar fi ajuns la destinație.

Ramona : Tataaa! Am veniiit!!!

Ma ridic de pe canapea.

Eu : Binee! Nu trebuie sa tipi așa! Ma întrept spre hol și îmi văd fiica cu încă o fata. Mama ta ce bine arată! As lua-o la o tura in pat dar mai întâi sa aflu mai multe despre ea.

Pov. Alexia

Intram in casa , Ramona își anunța sosirea iar din sufragerie se aude o voce masculină , tatăl ei presupun . La auzul vocii , un fior pe șina spinării mi-a apărut .
In fata noastră apare un bărbat bine făcut cu un maieu alb pe el prin care i se putea vedea abdomenul bine lucrat și mușchii de pe mâini. Ma fixa cu privirea ! Spre ca nu e interesat de mine! 

Pov. Andrei

Eu : Hai intrati , ce Dumnezeu Ramona așa te-am învățat ca se face cu musafirii?
Ramona : Tata , ea este prietena mea cea mai buna Alexia , cea la care ma duc mai mereu in vizita! 
Sincer mi-ar plăcea și mie sa vizitez o astfel de bunăciune !

capitol needitat - 379 de cuvinte

Tatăl prietenei mele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum