capitolul 3 Dar Ramona?

10 0 0
                                    

Andrei : Ma exciți rău ! se apropie se fata mea și ma săruta apăsat !  Închide ochii! fac ce spune de frica sa nu-mi facă ceva! Întuneric !
Pov. Andrei
Cum închide ochii scot din buzunar șervețelul cam ud cu soluția care o v-a adormi pe Alexia! Planul merge de minune! Alexia a adormit!

O iau in dormitor și o încui acolo in caz ca Ramona v-a vrea sa între.
Ramona: M-aaam intooors!!!
Eu: Alexia a plecat, au chemat-o părinții ei acasă.
Ramona: ai mai! chiar așa?
Eu: mda... auzi dacă vrei te las la mall,vrei?
Ramona: da, probabil o sa o sun pe Alexia și poate vine la mall .
Eu: ok , aștepta-ma in fata casei! Trebuie sa dau un telefon!
Ramona: OK
Îmi scot telefonul din buzunar.
Eu: Alo! Vreau sa o răpești pe Ramona și săi spui sa ești din alta mafie. Sa nu te dai de gol ca eu te-am pus! O să-ți dau bani frumoși și pe lângă asta încă o suma dacă o faci sa
creda ceva. O sa-ti trimit mesaj Luke!

Pov. Alexia
Ma trezesc cu o durere ușoară de cap! Unde naiba sunt? Andrei! Cu siguranța! Ce credeam? Ca ma place? Vrea doar sa i-a bani pe mine!
Ma ridic din pat ,nici nu ma obosesc sa ma duc la usa , presupun ca e încuiată ,ma uit pe geam și o văd le Ramona așteptând in fata unei mașini! Deci sunt încă in casa ei!

Andrei: Se pare ca s-a dus efectul!
Eu: Ce vrei de la mine?
Andrei: O sa fiu sincer! Nu o sa te violez , vând sau ce crezi tu , vreau doar sa , spune și se năpustește asupra buzelor mele! nu știu de ce dar ii răspund la sărut !
Eu: Dar Ramona?
Andrei: Nu e fiica mea! Părinții ei au murit și eu am adoptat-o! Atâta tot! Mai este ceva ce vreau sa stii.
Eu: Ascult.
Andrei : Știu ca ma placi! Nu sunt om! Ma hrănesc cu sânge uman , sunt vampir!
Eu : Ha ha! Vrei sa cred tâmpenia asta? Ce crezi ca am 5 ani sau ai citit prea multe poveste pe wattpad?
Andrei: Am luat-o pe Ramona ca sa o ucid și să ii beau sângele! Dar când mi-a luat degetul in palma ei , nu am putut sa ii fac nimic! Am crescut-o ca pe propriul meu copil dar destinul ei este sa piară!
Eu: Nu ti-a greșit cu nimic ! Lasa-ne pe amândouă impace!
Andrei: Te iubesc Alexia! Ma simt atras de tine!  Și știu ca și tu ma placi!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 05, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tatăl prietenei mele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum