- Evet ben ile Serkan Akın ile Aras.
Yan yana geldik. Bora abim tek tek herkesi soydu. Cinsel organlarımıza dokunup öptü.
- Hadi başlayalım. Dediği gibi başladık.
Ben Aras'ı hafif dudağından öptüm. Göğsünü de öptüm. O anda telefonum çaldı.
- Alo?
- Akın
- Efendim Melisa?
- Yine o parka acilen gel.
- T-tamam
Orda Melisa beni evine götürdü. Yatak odasına doğru ilerledik. Extra gerdeğe girdik. Melisa beni çırılçıplak yatağa uzandırmış istediğini yapıyordu. En sonunda beni bayılttı. Kalktığımda Melisa çıplak üzerimdeydi. Hamile kalabilir düşünceleriyle onu sihirle başka yerlere gönderdim. Tekrar ışınlandım ve eve gittim.
- Abi buraya gelir misin?
- Bekle Akın geliyorum.
2 dakika içinde geldi.
- Efendim?
- Şey abi sana bir şey diyecem.
- Ne oldu?
- Ben sana aşığım.
- Ne!
Bora abim çok sinirlendi. Ama ben onunla öpüştüm. Cinsel organına dokundum.
- Böyle yaparak eline ne geçiyor Akın?
- Abi ben sadece seni seviyorum. Bu nedenle seni öptüm... Ardından Bora abim sinirli sinirli bakarken aniden beni dudağımdan öptü. Hemen odayı terk etti. Sonra telefonuma mesaj geldi. Telefonumu cebimden çıkardım. Ve:
- Sen de mi gay'sın aramıza katıl;******************** adresi yazıyordu. Hemen yazan yere ışınlandım. İçeri girdiğimde 10'a yakın hatta daha fazla çıplak erkek vardı. Yanlarına gittim. Ve beni üç kişi soydu. O üç kişi sonra başladı; 1. benle öpüşüyordu. 2. göğsünü yalıyordu. 3. ise alt tarafı hallediyordu. Yaklaşık 30 dk sürdü bu olay. Ben duş almaya gittim. Arkamda biri vardı. Dönüp baktığımda bir erkek bana 'gel beni öp' diyordu. Ben duş almama devam ettiğinde 1 adım daha yaklaştı. Ben onu duvara itip boğdum. En sonunda 5 dk öpüştük. Ve ordan ayrıldım. Elbisemi giyip ışınlandığım sırada biri beni gördü ama iş işten geçmişti. Eve ulaştım. O sırada Yağız ve arkadaşı geldi. Bahçede ders çalışacaklarmış. Yağız çay doldurmaya giderken arkadaşı Burak Yağız'ın kitabını kurcalıyordu gizli gizli. Ben aşağı bahçeye hızlıca indim. Ve Burak'ı yumruklamaya başladım. Burnundan ve dudağından kanlar akıyordu. Sonra Burak gitti. Yağız gelince ' bir işi vardı gitti ' dedim. 5 saat sonra akşam yemeği yedik. 3 saat sonra uyudu herkes. Aras 5 hafta burda kalacaktı. Aras'ın kaldığı odaya gittim. O da yarı çıplak uyuyordu. Ve iç çamaşırına bakınca organı görünüyordu. Yavaşça çamaşırı indirdim. Ve o sırada Aras uyandı.
" Ne yapıyorsun?"
"Gördüğünü..." dediğim gibi organını yalamaya başladım. Göğse doğru yaladım ve sonra öpüştük.
Sonra 69 pozisyonu ile seviştik. Yaklaşık 4-5 saat yataktaydık. Sonra Aras tekrar uyudu. Ben abimin odasına gittim. Üzerimi giymemiştim. Yanına uzandım ve uyudum. Dudaklarımızın arasında 5 cm vardı. Ben gözümü açtım ve ilk öpücüğü ben yaptım. Abim uyandı o da bana eşlik ediyordu. Abimle 1 saat 69 pozisyonu ile oynaştık. Abimi de soydum organını yalayıp ağzıma koydum.
Abimle yatakta ne yapacağımı şaşırdım. Kapı tıklandı.
- Bora tatlım yemek hazır, dedi annem.
- Akın bu kadar yeter son kez öpüşelim ve bu işi burda bitirelim. Sonra öpüştük.
Üzerlerimizi giyip aşağı indik. Aras kalkmamış ve inmemişti. Annem:
- Akıncım git Aras'ı çağır insin.
- Şey yok anneciğim bana yorgun olduğunu ve inemeyeceğini söyledi.
- Peki sen yap kahvaltını.
Yemekten sonra Aras'ın yanına gittim. Uyanık olduğunu gördüm. Sonra ona yaklaştım ve öpüştük. Sıcacık bir ilişki ile öpüşüyorduk. Tam birbirimizin orasına dokunduk ki Toprak abim geldi. Ve bizi öpüşüp dokunurken gördü.
- Bu ne Akın!
- Abi
- Ne abi kimseyi dinlemem seni burda öldürürüm.
- Biz eşcinseliz.
- Nee!
- Kimseye söyleme lütfen 🙏
1 dk sessizlik oldu.
- Unutmam öncelikle ama kimseye söylemem.
O sıra Bora abim geldi.
- Ne bu ses?
- Bir şey yok abi...
- Toprak çık dışarı.
- Neden?
- Toprak çık!
- Peki abi.
Abim gittikten sonra
- Abiimm seni çok seviyorum aşkım, dediğim an yanaktan ve dudaktan birer öpücük aldım. Aras
- Ayıp olmuyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLUE WOLF (GAY)
AdventureAkın ailesinde eşcinsel olduğunu fark etti. İlk öpücüğü aldı ama intihar ile sonuçlandı. Gelin devamına bir göz atalım...