Doktorlara bağırışları çok sert olduğu için zor da olsa 2.5 saat sonra onu dışarı çıkarmayı başarmıştım.
Annesinin öleceğini biliyordu zaten bütün organları neredeyse çalışmayı durdurmuştu.
Birkaç hıçkırık ve gözyaşı ardından dışarıdaki banklara oturduğumuzda anlamıştı kim olduğumu. Muhtemelen ağladığını görmemi istemiyordu ki başını kollarının arasına gömdü.
O an elimden bir şey gelmediği için sadece durdum ve onu izledim. Daha ne kadar ağlayacaktı?
Gözyaşlarını ve akan burnunu silme çabaları kızarmış kulaklarıyla daha da zorlaşıyordu. "Taehyung...buraya gel."
İnatla bana bakmıyordu.
Koyu kahve saçlarının bir tutamını okşadım. Ne kadar acı çektiğini biliyordum kesinlikle. "Taehyung, söz veriyorum...söz veriyorum yalnız olmayacaksın. Buraya gel ve burada ağla."
Uzun bir süre omuzlarıma takılı olan gözlerinden harekete geçmeyeceğini anladığımda ince belinden tutup onu kendime çektim. "Ağla...ağlayabilirsin"
Hareketsiz dururken aniden karnıma gelen minik ve işe yaramaz yumruklarlan birlikte fısıldayarak konuşmuştu. " Neden...n-neden burdasın sen?"
İşte o an...
O an hiçbir şey diyemedim.
Kelimeler boğazımda takılıp kaldı ve ağzımdan tek bir ses bile çıkmadı.
Ona söyleyemedim, ona onu ne kadar çok sevdiğimi söyleyemedim.
"T-taehyung, ben...şey ben senden ho-"
"Ne oluyo lan burda!?!"
Evet işte burası tam da 'sıçtım Cafer bez getir' kısmıydı.
Şu geçen gördüğüm düdük var ya
Jumen mi?
Jimal mı?
Neyse öyle bişi işte onun gözleri önünde resmen Tae'ye olan aşkımı itiraf edecektim.
Zaten böyle bir zamanda aşk itirafı hata.
Taehyung Jimin'e dönünce bizi sarmaş dolaş gördüğü için biraz utanmış olacak ki yanakları kızarmaya başladı.
"Jumun dur yanlış anladın!" Koşarak Tae'ye sarıldığında onu çok kısaknmıştım çünkü ben sarılmak için en az 3 kere söylemiştim ama o gidip Tae'nin üzerine atlayabiliyordu.
"Taehyung ağlamak sana yakışmıyor aşkım. Seni Yeontan'a götürmemi ister misin?" Burnunu silip başıyla onaylamıştı. "Bu arada ismim Jimin ya artık ezberle zaten 5 harf."
Banktan kalkıp Tae'ye yaklaştım ve kulağına fısıldadım. "Bana kızma olur mu?"
Yanağındaki gözyaşını işaret parmağımla sildim.
"Annen mutlu olmanı istiyor. Seni mutlu edeceğim...seni seviyorum"
-----&-----
Hiç bana göre değil T^T
Texting yazmak istiyorum T^T
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐘𝐨𝐮𝐓𝐮𝐛𝐞? . 𝖙𝖆𝖊𝖐𝖔𝖔𝖐✔
Fanfiction🍓[Tamamlandı]🍓 Yüzünü bile göstermeyen bir sürtük nasıl olur da benden daha fazla takipçiye sahip olabilir ha? |☁︎|tae's little cock|☁︎|