1.bölüm ♡

32 7 5
                                    

Merhabalar efenim ben yaralı kız...yeni bir kitap yazıyorum, aslında BTS ile ilgili ilk kez kitap yazıyorum.. belki bazı yerler komik olmayacaktır ama siz yinede bana bir şans verirsin umarım ♡ iyi okumalar!

Multimedia: BTS-DNA

Deniz'in ağzından:
Sabah ajdarın sesiyle uyan- neee! Ajdar mı? Ajdar ne alaka aq?
Yanımdaki biricik junior ajdarı yani çalar saatimi evire çevire döndürmeye başladım ve en sonunda duvara fırlattım. Oh iyi geber pis alarm! Geri yatağıma yatıp horul horul horlayarak uyumaya devam ettim...
Yine bir ses ve bu sefer biricik garfielt mıydı neydi onun annesi hatçe -adı öyle değil ama öyle diyorum- turuncu kedinin şarkısı şemsettin bin arabaya şarkısını  söylemeye başladı. Bende inatla horul horul horlamaya devam ettim.

" şemsettin bin arabaya şemsettin bin arabaya  Seksiydiler 10 kisiydiler önce sevdiler sonra dövdüler,
Karnıma vurdular karnım ağrıyor, börnüm 'e vurdular börnüm ağrıyor." Diye bağırarak şarkı söylemeye devam etti. Inatla daha çok horlamaya devam ettim.

Hatçe yatağıma çıkıp dans etmeye başladı ve "semsettin bin arabaya semsettin seksiydiler 10 kisiydiler önce sevdiler sonra dövdüler, karnima vurdular karnım ağrıyor, börnüm'e vurdular börnüm ağrıyor börnüm ağrıyor börnüm ağrıyor dindondon! Seksiydiler 10 kisiydiler önce sevdiler sonra dövdüler ka-" daha fazla dayanamayıp ayağımla dizine geçirip yere düşmesini sağladım. Yeter lan! Şemsettin sende arabaya bineceksen bin artık aq! Hatçe den ses gelmeyince yatağımda dogrulup arkama baktım yoktu  Bende arkamı döndüm hatçe karşımda şemsettin bin arabayayı tekrar söylüyor yerimden sıçrayıp yere düştüm ve "amk lan!" Diye bağırdım ve pikemi elime alıp kendime siper ettim. Hatçe "kız kalk hadi yemek yemeğe!" Diye bağırıp odadan çıktı. Hatçe yani canım arkadaşım gamze(gerçek adı)'nin  arkasından "allahın belası pislik! Ödüm bilmem nereme kaçtı! Oturduğum yerden kalkıp banyoya geçtim. Elimi yüzümü yıkayıp sapsarı saçlarımı taramaya başladım. Bugün evdeydik! Oyeahhhh! Seveyarram lan şu tatilleri! Saçlarımı taradıktan sonra değişik değişik hallere girmeye başladım.

Amacım ne valla bende bilmiyorum arkadaşlar. Banyodan çıkıp dolabımın karşısına geçtim. Elime ilk geleni alıp tekrar banyoya girdim ve üzerimdeki gecelikleri sepete atıp dolaptan aldiklarimi giydim.

Biricik aşkım, caninin içi güzeller güzeli telefonumu alıp seke seke aşağı inmeye başladım. "MERHABALAR AQ!" Diye bağırıp sandalyemi çekip oturdum. Gamze -bundan sonra gamze dicem yoksa gamze gelir ebemi elden geçirir- "genjler size muq bir haberim var, haftaya sınav var" gamzenin dediği şeyle hızla ona döndüm ve ardından sandalyeyi geriye atarak yere düştüm yani bir nevi intihar ettim. Beril "gamze bunun neresi müQ?" Diye sordu. Ahsen de "aynen kanka bunun neresi müQ? Lan sınav olurken sanki evlenmişim de kocamla gerdege girecekmişim gibi hissediyor ve heycanlaniyorum!" Dedi. Bedenimi yana çevirip ayağa kalktım ve ardından kafamı masaya vurdum. ah! Kafam! Beril "lan bomba mı patladı? " dedi ve telaşla sandalyeden kalktı. Kafamı ovup sandalyemi yerden kaldırıp oturdum. Berile bakıp "benim lan! Az önce canım arkadaşımız gamzenin dediği şey için intihar ettim de!" Dedim ve sinirle gamzeye döndüm. Gözlerini kaçırıyordu. Sinirle "gözlerini kaçırma yoksa *elimdeki çatalı göstererek* bununla gözlerini oyup eline veririm!" Dedim ve kaşlarımı çattım. Gamze korkarak bana baktı ve o şirin sandığı ama bizim tabirimizle olan şempanze -bu arada sempanzelere bayılırım- bakışları atmaya başladı ve yemeğine geri döndü.

Son konuşmadan sonra bizim ikizler ahsen ve beril dünkü okuldaki olayın dedikodusunu yapmaya başladı. Onları takmayıp yerimden de kalkıp salona geçtim ve 4'lü koltuğa balıklama atladım. Masadaki kumandayı alıp kanalları gezmeye başladım. En sevdigim spor olan maçı görünce hemen durdum ve maçı izlemeye başladım. Kanada ve rusya maçı vardı. Bende sakin bir şekilde izlemeye başladım. Rusyalı futbolcu tam kaleye gol atıyordu ki top kalecinin götüne gitti. Kaleci götüne gelen topla sinirle arkasını döndü. Lan adama ne diye sinirlenirsin piç! Ne bokuma odasın la sen! Tembele bak hele! Ne bokum vardı ki arkan dönüktü? Pisliğe bak ya!

Çığlık sesi gelince elimdeki kumanda havaya fırlayıp kafama düştü. Ulan kafamla ne alıp veremediğiniz var? Çığlık atan kişiye baktığım da gamze elindeki telefona hulyali hulyali bakıyordu. Sizce kime bakıyor bu salak?

Tabiki ajdara! Ulan bu ajdarın hayranı! Ajdarla fotoğraf çekilmiş ve ardından ise delice dans etmişler! Eee ne demişler iki deli birbirini bulunca samanlık osuruk kokarmış. -Hayir asla bu sözde yanlışlık yoktur jskksodskoddk-

BÖLÜM SONU ♡

Evet düşünceleri alalım?

Nasıldı?

Sizce komik miydi?

Peki en çok karakterlerden kimleri sevdiniz?

Yeni bölümde görüşmek üzere ♡

(Yukarıdaki deniz ♡)

(Yukarıdaki gamze *başka biri olarakta düşünebilirsiniz*)

(Yukarıdaki ahsen ve beril *sağdaki beril, soldaki ahsen*)

Begendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayin ♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kızlar çetesi ve BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin