Selamun Aleykummm
@yap 14.kisiye" kafan güzel mi" de(abisininminigi12 kafa guzel mi?😂)
@yap 24.kisiye "baban seni bana veriyor mu" de(DamlaHilmi baban veiryor mu seni bana 😂😅)
@yap 10.kisiyi" ankete cagir"(umutbitmis_-anketee gel)
@yap 4.kisiye "gel beraber cay icek" de
(_yuhumgelir gel de cay icek abamm)@yap 1.kisiye "okullar acildiginda wattyden gidecek misin" diye sor(kaan-ki yukaru(kb)
@yap 11.kisiye" kiz ayol naber" de(Tukendik_ kiz ayol nbr😂😂?)
@yap 25.kisiye "En cok hangi diziyi seviyorsun" diye sor(ferhatsyl72 en cok hangi diziyi seviyrosun)
@yap 2.kisiye" tanisak mi"diye sor(polis398 tanisak mi)
@yap 6.kisiye "sevgilin var mi yoksa benimle sevgili olur musun"de(_Tatli1Bela_ datlus sevgilin var mii yoksa benle olsanaaa😂)
@yap 12.kisiye "beni hayvan olarak neye benzetiyorsun "diye sor
@yap 5.kisiye "hangi emoji sana daha cok benziyor "diye sor(ert009za hangi emoji sana daha cok benizyor)
@yap 16.kisiye "babuş senu seviyor mu diye "sor(merve_gizem34 babus seni seviyor mu?)
@yap 26.kisiye "benim panoma bir soz birak" yaz(Beyazmelekk10panoma soz)
@yap 3.kisiye" ankete en sevdugin birini cagir"(_Black_Ocean__ birini cagir daaa)
OY VERMEYI UNUTMAYINIZ!!!
SIZI SEVIYIRYMMMMMMMMMM💕👣