1...

29 2 1
                                    

Annemin bağırışıyla yataktan yere düştüm. "Noluyor yaa?" Annem odaya daldı "Kızım kalk geç kalıcaksın okula" dedi çabuk odanan çıktı.

Büyük gün gelmişti...
Okul başlıyordu bu gün ve ben çok heyevanlıydımm. Hemen yastığımın altından telefonu alıp Cerene mesaj attım.
Ben: Çiçeem uyandınmı?

Ben:Cerenn

Ben:Kız kalkmadınmı hala?

Sonunda mesaj gelmişti

Çiçeem: Sayende uyandık, kızım buraksana iki dakkika uyuyalım yaa

Ben:Geç kalcaz kızım kalk 1 saat sonra caddede bekliycem

Çiçeem : Tomom

Ceren en yakın arkadaşımdı .Çocukluktan arkadaşız biz. Banyoya gittim ve işlerimi hall ettikten sonra okul uniformamı giydim ve aşağıya indim. Kahvaltımı bitirdikten  sonra odama gittim masanın üzerinde duran çantamı aldım dün akşamdan hazırlamıştım zaten sonunda evden çıka bildim...

Otobüs durağına gittiöimde Ceren çoktan gelmişti bile. Yanına gittim ve kocaman sarıldıktan sonra bizim otobüs geldi ve okula gittik.

Giriş kapısından girdik ve bizimkilerin bankların birinde oturduğunu görüp yanlarına giitik. Yağız kankim ve Koray kankimle sarıldik ama hala Sude gelmemişti tam Sudeyi sorarken yeni sevgilisiyle geldi hanımefendi "Good morning my all's"

Koray: Kızım ingilizcem kıt kendi dilinde söylesene.

Ceren: Günaydın diyor kuşum.

Ve hep beraber okula girdik. Müdür konuştu konuştu ve konuştu... konuştukdan sonrada evlerimize dağilmiştik.

Eve geldim odama çiktim ve kendimi yatağa attım. Ha bu arada ben kendimi tanıştırmadım.
Nilperi ben lise son sinif öğrencisiyim. Hayat yüzüme pek gülmedi sayılır. Ben aslında şimdi yaşadığım ailemin çocuğu değilim.  Ben daha yeni doğulmişken kendi annem ve babam beni evlatlık vermişler. Bende bunu yıllar sonra bildim meğersem amca yenge dediğim insanlar benim asıl anne ve babammış...

Multi media Nilperi😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin