Ep. 2

516 24 10
                                    

Jennie---

Kapının çalınmasıyla aşağıya uçtum. Karşımda elinde bir poşet soju ile Taehyung duruyordu.

Jennie: canım benim, bak yavrucuğum. BİR POŞET SOJU İLE NE YAPIYORSUN SEN?!
Tae: yha Jen kulağımı patlattın lan!
Jennie: karşımda bir poşet soju ile seni görmek çok normal çünkü!
Tae: hadi ya otur koltuğa.
Jennie: niye lan?
Tae: dertleşmek için tabii ki.
Jennie: ne derdimiz var ki?
Tae: üf bilmem!
Jennie: salak ya.
Tae: cidden lan bi dk, bizim ne derdimiz var?
Jennie: resmen hakiki süzme salaksın Tae'ciğim.
Tae: olsun, içelim ve film izleyelim.
Jennie: ben çok çabuk sarhoş olabiliyorum biliyorsun ki. İzlediğimiz filmi bile hatırlamayacağım zaten.
Tae: bişey olmaz ya...
Jennie: aish iyi be!

Bir bardak, bir bardak, bir barğğğğdaağğğğkkk.

Tae---

Sanırım Jennie sarhoş olmuştu. Yani öyle duruyor. Bunca yıldır onu ilk defa sarhoş görüyorum. Acayip kız.

Tae: Jennie?
Jennie: ...
Tae: Jendeuk?
Jennie: ...
Tae: Jen?
Jennie: ...
Tae: CEVAP VER LAN ZALIMIN KIZI!
Jennie: neğğğğ bağırıyoooonn beeeeeğğğğğ!

Hemen Jennie'yi kucaklayıp yatak odasına götürdüm. Baygın gözleri boş ve anlamsızdı. Birden sırıtmaya başladı.

Jennie: yağğğklaş Taeeeeee.
Tae: Jen iyi misin?
Jennie: becerrrrr beniğğğğğ Taeeeee!
Tae: salak mısın sen ya!?
Jennie: hadiğğğğ Taeeee! Sen değğğğğ istiğğğyorrrrsunğğğğ.

O an dayanamadım ve kendimi kaybettim. Jennie'yi yatağa iktirip üzerine çıktım. Boynuna küçük öpücükler bırakıyor arada ısırıyordum. Jennie üzerindeki tişörtü çıkardı ve inledi. Ben de kendiminkini ve onun minik şortunu çıkardım. Kucak dansı yapmaya başlamıştı. İnliyordum. Daha fazla dayanamadım. Baksırımı çıkarıp prezervatifi taktım. O sırada Jennie de kendi kilodunu çıkarmıştı. Ona doğru baktığımda dudağını ısırdı. Hemen üzerine çıktım ve sütyeninin kopçalarını söküp bir kenara fırlattım. Ellerimle dolgun göğüslerini yoğurmaya, meme uçlarına küçük ısırıklar bırakmaya başladım. Ben ısırdıkça o inliyor ve kıkırdıyordu. Parmak uçlarımla vajinasıyla oynamaya başladım. İnlemeleri yükseliyordu. Penisimi sertçe içine geçirdim ve gelgit yapmaya başladım. "Ahmmm, aghhhhhhh dahağğğ hığğğzzzlığğğğ!" . İçinde boşaldığımda sıcak döllerimi hissetmiş olacak ki daha çok inleyip "Aghhhhhh sıcak!" diye bağırmaya başladı. Ayrıldık ve kendimizi uykunun kollarına bıraktık.

Umarım beğenirsiniz sizi çok seviyorum.

Sadly | Taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin