Saat gecenin bir yarısı.. Odayı toplarken müzik çalsın diye açılmış, bir yandan da şarja takılmış masum bir bilgisayar..
Zavallı laptop son modellerden olması rağmen çok sorunlar yaşıyordu.. sürekli ağrıza veriyordu ve biraz da yavaşlamaya başlamıştı.. Arada bir takılır eski haline gelir, yine de halinden memnun mutlu mesut geçinirdi.
O gece kablosu tam odanın ortasından geçtiği için sahibi bir hata yaptı ve kabloya takıldı.. Masum bilgisayar ağır çekimde sahibinin 'hayıııır~' diye bağırması eşliğinde tam da şarjının üstüne düştü..
Panik içinde laptobunun yanına koşan sahibi laptobu eski yerine kaldırdı.. Laptop müzik çalmayı kesmiş, ekranı kaymış ve tuhaf bir görüntü oluşturmuştu.. Bu da yetmezmiş gibi birde şarj kaplosunun bilgisara bağlantı kısmı yandan saplanmış, alt kasanın biraz yerinden çıkmaısna neden olmuştu...
Sahibi biricik laptobu kurtarmak için elinden geleni yaptı ve öğrendiği ilk yardımın aksine ilk önce saplanmış kabloyu çıkarttı yerinden.
Laptobun kapağını kapattı ve ters çevirip büyük bir hüzünle çekip çıkrttı pilini..
Bilgisayarın şarj yeri kötü görünüyordu..Sahibi üstüne biraz güç kullanıp yerine takmaya çalışsa da nafile..
İkilemde kaldı vicdan azıbıyla bilgisayarına bakan sahip.. Onu öylece bırakıp ertesi gün bir tamirciye mi emanet etmeliydi yoksa elindne geleni yapmalımıydı ?
Eğer yanlış birşey yaparsa iş içinden çıkılmaz bir hal alabilirdi..
Ama bekleyemezdi ! Gözünü kararttı ve bir tornavida kaptı ! Yavaşça vidayı açtı ve çıkan kısmı yerine yerleştirdi...
Geri tek bir şey kalmıştı artık.. Güç düğmesine basmak..
Kalp atışları duyuyordu saki sahibi.. 'Ya çalışmaz sa ?' bir daha blog yazamayacak mıydı o bilgisayarda ? Bir daha gece yarılarına kadar Wattpad te gezemeyecek miydi ?
Yeni bir laptop mu alacaktı yani ? Paki ya birlikte yaşadıkları ? Onca hatıra ?
Kaç kez düşerken son anda yakalamıştı onu.. Özenle seçmişti arka plan resimlerini..
Bütün cesaretini topladı ve açılması umudu ile güç tuşuna bastı... Önce tuhaf bir ses geldi laptoptan.. ama sonra ekranda o güzel 'Samsung' yazısı belirdi.. ardından uzun süre bir siyahlık ve bilgisayar yine kendine gelmişti...
Sahibi ve bilgisayar eskisi gibi mutluydu.. Müzik tkerar çalmaya başladı ve sahibi işi geri dönmek için tekrar ayağa kalktı... Ve yine kabloya takıldı.
Evet geçen gece böyle bir macera yaşadım.. Düşen teknolojik aletler.. Evlat acısı gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Bir Yazar
RandomGizemli kalmayı beceremeyen gizemli yazar yani ben! Hayatımda olan anlatılası bir iki şeyin benim bakış açımla görülen hali.