Chapter one

21 2 0
                                    

Ήταν μια συνηθισμένη νύχτα στην οικία των Park. Το σπίτι όπως συνήθως ήταν γεμάτο από καθαρίστριες όπου τακτοποιούσαν ολόκληρο το σπιτι. Ξαφνικά ακούστηκε η κεντρική πόρτα να κλείνει δυνατά κάνοντας την καθαρίστρια όπου ήταν εκεί κοντά να γυρίσει προς τα εκεί.

Καθαρίστρια : Που ήσασταν κύριε?

Jimin : Πουθενά.. παράτα με...

Καθαρίστρια : Ο πατέρας σας, σας εψαχνε.

Jimin : Εεε μπράβο του, άσε με τώρα..

Είπε καθώς κατευθυνόταν γρήγορα προς το δωμάτιο του, αλλά την ώρα που πήγε να ανοίξει την πορτα του ακούστηκε η πόρτα από το γραφείο του μπαμπά του.

Κ.Park: Jimin.. γρήγορα μέσα στο γραφείο μου.

Ο Jimin αναστεναξε και ακολουθείσε τον πατέρα του και στο γραφείο του.
Ο πατέρας του κάθησε στο γραφείο του ενώ εκείνος στάθηκε όρθιος μπροστά από την πόρτα

K.Park: Κάθησε.

Jimin: Απλά λέγε τι θες.

Κ.Park: Όχι αν δεν καθίσεις.

Ο jimin στριφογύρισε τα μάτια του και κάθισε στην καρέκλα.

Κ.Park: Καταρχάς με πήρε η αστυνομία τηλέφωνο και μου είπαν ότι παρενοχλούσες κάτι κοπέλες είναι αλήθεια ?

Jimin: Ναι...και?

K.Park: Τι και? Παρενοχλείς κοπέλες και κάνεις λες και δεν είναι τίποτα? Έτσι σε ανέθρεψα εγώ?

Jimin: Ωχου ρε πατέρα δεν τις έκανα κάτι, θα μου πεις τι ήθελες?

K.Park: Τέλος πάντων να μην ξανά επαναληφθεί αυτό, βρωμίζει το όνομα των Park... Τώρα αυτό που ήθελα να σε πω είναι για την δουλειά.

Jimin: Ωχ ρε πατέρα.. Σου είπα δεν θέλω να ασχοληθώ με την εταιρία σου, δεν θέλω γενικά να ασχοληθώ με κάτι συγκεκριμένο στην ζωή μου.

Κ.Park: Και εγώ σου είπα ποσες φορές ότι δεν έχεις επιλογή. Θα κάνεις αυτή τη δουλειά θες δεν θες.

Jimin: Πω ρε πατέρα...

K.Park: Εισαι πλέον 18 πρέπει να πάρεις μέτρα...η εταιρία θα πρέπει να έχει έναν αρχηγό και για να μην νομίζεις ότι θα είσαι μόνος, θα είναι και ο γιος του κυρίου Min

Jimin: ... καλά, θα δούμε. Μπορώ να πάω στο δωμάτιο μου να κοιμηθώ?

K.Park: Καλα.. Και όπως είπαμε μην ξανά ακούσω τίποτα από την αστυνομία για εσένα και τους φίλους σου.

Jimin: Καλά καλα..

Ειπε και σηκώθηκε γρήγορα πηγαίνοντας προς την πόρτα. Μόλις την άνοιξε ο Jimin κοίταξε στιγμιαία πίσω και μετά έφυγε.
Αφού μπήκε στο δωμάτιο του άκουσε ξαφνικά το κινητό του να δονείται συνεχόμενα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 22, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Way Of LifeWhere stories live. Discover now