Η Μεγάλη Ανακοίνωση

15 2 0
                                    

Με λένε Ζελεάνα Αγαπώτηρ και είμαι δεκατριών (13) χρόνων,,, και το ναρκωτικό μου είναι τα dank memes, συγκεκριμένα των τιγανεισμαινα μημοισ, θαιλο θανατω, ηρονοικως, πρωαστυιακως και κουταλαισ μημοιζ <3.

Θα σας διηγηθώ μια ιστορία! Ήταν μια ηλιόλουστη μέρα, έκανα την πρωινή μου ρουτίνα που περιέχει φρέσκο λάδι από το τιγανει με τα μπιφτέκια κοτόπουλου, όπου δυστυχώς είχα ξεχάσει να πλύνω το μπολ στο οποίο θα έφτιαχνα τη μάσκα μου, με αποτέλεσμα να αναμειχθεί με ξύδι μπαλσαμικο.
Όπως μπορείτε να αντιληφθειτε διάβασα όλα αυτά τα τιπς στο αγαπημένο μου self care account στο ισταγκραμ.

Καθώς περίμενα να απορροφήσει το δερμα μου την κρέμα 🤡 περνούσα τις ιστορίες χωρίς να δίνω |απόλυτη| σημασία,,,, μέχρι που το μάτι μου έπιασε την ιστορία του μέγα τιγανει, πήγα πίσω να δω τι είχε ανεβάσει ο μεγαλειότατος. Δεν πιστεύα στα Ζελεάνικα ματάκια καθώς τα μάτια μου έτρεχαν μπρος και πίσω και πάνω και κάτω διαβάζοντας ξανά και ξανά.

ΑΚΟΎΣΑΤΕ ΑΚΟΥΣΑΤΕ!!! ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΊ ΈΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΑ ΣΥΝΈΔΡΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΜΟΙΜΑΙΡ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΜΟΙΜΑΙΡ!
ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΌΛΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΔΕΚΑΤΈΣΣΕΡΙΣ (14) ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ ΣΤΙΣ ΈΞΙ (6) ΠΆΡΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΟΧΤΏ (38) ΣΤΗΝ ΟΔΌ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΣ ΣΤΑ ΑΜΠΑΤΖΙΔΙΚΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΑΣ ΑΚΌΜΑ ΚΙΑΝ ΔΕΝ ΞΈΡΟΥΜΕ ΚΑΝ ΌΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

Η ημέρα του γνώρισε και χαιρετά συνεδρίου ήταν σήμερα.

Μια Μέρα Με Τους ΜοιμερζWhere stories live. Discover now