Μια Μέρα Με Τους Μοιμηζ 2

12 2 0
                                    

Όταν φτάσαμε στο σημείο συνάντησης του ραντεβού μας, και είχε ικανοποιητικό αριθμό κόσμου. Πάνω στη σκηνή βρισκόταν ο πρώτος τηγανης, ο ειρωνικός και ο θαιλω θανατω για να μας τραγουδήσουν άλλη μια φορα το καλιεντε. Το κοινό τσιριζε από το auto tune του ειρωνικού. Τους εσπρωξα όλους για να παω μπροστά για να ουρλιαξω τα λόγια με την ησυχία μου. Τραβούσα και βίντεο για να ανεβάσω 16 στόρι στο ισταγκραμ για τους 124 ακόλουθους μου. Όχι να το παινευτω αλλά θεωρούμαι influencer.

Πριν το τραγούδι βγήκαν οι κουτάλεc. Ο κόσμος τρελάθηκε!! Πετούσαν ζαρζαβατικα!!
"ΤΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΈΝΟ ΣΤΗ ΜΥΣΤΗΡΙΏΔΗ ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΊΤΡΙΝΑ ΜΑΤΙΆ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΕΜΜΈΝΑ ΓΥΑΛΙΑ"

έγινα μπλε.
Το τραγούδι ξεκίνησε.

ΟΥΝΑΝΑΝΑΝΑ 🤖

...

Αφού είπανε το τραγούδι 7 φορές και ο κόσμος είχε φύγει βγήκανε στην σκηνή οι υπόλοιποι μοιμαιρζ και ξεκίνησε το παιχνίδι guess MY age όπου θα καλούσαν ένα άτομο από το κοινό για να μαντεψουν την ηλικία του. Επειδή ήμουν το μόνο άτομο στο κοινό κάλεσαν εμένα 😍 οι κουτάλεc είχαν πάρει πάνω τους τον ρόλο των παρουσιαστών, με ρώτησαν το όνομα μου και την ηλικία μου, "ονομάζομαι Ζελεάνα Αγαπώτηρ και είμαι- εσείς δεν πρέπει να βρείτε την ηλικία μου;;;"

Με πετάξανε έξω

Αφού έκανα tackle τον bodyguard έτρεξα σαν τον naruto στα αποδυτήρια, όπου ειδα κάτι που μάλλον δεν έπρεπε.

Ακολούθησα τη σειρά από ρούχα πεταμένα στο διάδρομο που οδηγούσαν στην αποθήκη του επιστάτη. Άνοιξα την πόρτα και είδα τρία κεφάλια. Το ένα είχε μπούκλες και τα άλλα δύο είχαν σπαστά μαλλιά.

έκλεισα την πόρτα αμέσως, κάνοντας ένα φοβερό κρότο!!

...

Ββψ ειδήσεις:
Έκτακτη είδηση
Νεκρό💀 βρέθηκε 13χρονο κορίτσι εν ονόματι Ζελεάνα Αγαπώτηρ της Σουλιωτισσας και του Ξηρόκαρπου στο τρίτο βαγόνι του προαστιακού. Η υπόθεση είναι κλειστή. Δεν υπάρχουν ύποπτοι.

Φιλάκια.

Μια Μέρα Με Τους ΜοιμερζWhere stories live. Discover now