Couple

32 3 0
                                    

     Macam yang anda tau, dalam byk2 kwn anda mesti ada lah yg sudah taken. Sekurang-kurangnya sorang la. Ni aku ada 2 org member aku yg dh taken. Sorang namanya Ina. Kalau dia gi dating bukan main mesra lagi. Ada time tu aku,Bat ngan Ziqa cadang nak gi dating ngan baby. Panggilan Ina. Dia dh mmg mintak izin tuk bwk bf dia so kitorang x kesah la. Time dh sampai MRT station,kitorang naik la atas sbb babh ngan bf dia tunggu kat situ. Tiba-tiba kitorang nampak satu adegan yg nk muntah bile tgk iaitu bf baby dok cubit2 pipi baby. Ya Allah!! Benci siakkkkkkk!!!! Ada lagi au,time kitorang lpk kat zing fu tang, baby ngan bf dia beli la air signature diorang. Dh sah2 masing2 ada air sendiri wajib ker bf dia minum air baby? Ha? Ha?! Goli tau x?!
     Kisah seterusnya ialah pasal Am. Haaaa....so sekarang korang bole tau jantina sebenar Am. Dia x pernah cpl au tapi sekarang dh maju sbb dia dh ada bf. Baru 4 bln cpl so baru lagi la. Actually aku nk cite psl bf dia. Ramai org nk bf yg ala2 bad boy gitew en? Tapi bukan dgn Am,bf dia nerd gila siakkkkk! Menyampah! Kau tau bile si Am ni merajuk (jijik nengok Am merajuk),bf dia bukan nk pujuk. Bf dia mesti ckp "Jangan la merajuk" "Apa kesalahan yg aku buat" "Cinta itu pedih" Bukan main penat lagi au aku ngan Ina dok ceramah bf dia pepanjang lps sekolah xpi still mcm tu. Haihhhhhh!! Jangan kome gadoh udoh ler.....

Cerita Budak SekolahWhere stories live. Discover now