Od kako sam se probudila,imala sam neki čudan osjećaj u stomaku...
Danas mi je prvi dan u najvećoj firmi New Yorka.
Upoznajem šefa za kojeg svi pričaju da je prezahtjevan,i strog.
Zašto onda želim baš u ovoj firmi raditi? Najbolja je ovdje, možda čak na svijetu, jedna godina u ovoj firmi mi otvara vrata gdje god poželim.
Sve mora biti savršeno danas, ne želim dobiti otkaz a nisam ni počela raditi..
Povukla sam dim cigarete,pogledala u plafon i sama sebi rekla
"Sve će biti u redu." Izdahnula sam dim i popila gutljaj kave.
Ugasim cigaretu i odem do ormara,izvadila sam crnu haljinu,do koljena,crne štikle i kratki sako te se obukla. Kosu sam podigla u punđu i našminkala se, obrve,sjenilo,maskara i crveni karmin.
Pogledam se posljednji put u ogledalo i ponovim si
"Sve će biti ok Anna. Sigurna sam da nije toliko loš."
Te izađem iz stana.
Od stana do posla imam nekih 15 minuta autom,tako da ne moram ustajati prerano.
Na parkirnom mjestu pred ogromnom zgradom je već stajala tablica sa natpisom "Pierce" pa to je onda moje parkirno mjesto.
Izašla sam iz auta i pogledala prema ogromnom neboderu,u kojem od danas i ja radim. Naš šef, Gospodin Finn, sam upravlja sa svih 40 katova i preko 1000 radnika. Impresinvno.
Ulazim u zgradu i dolazim do pulta.
"Vi ste Anna Pierce,nova sekretarica gospodina Finna,zar ne?" Upitala je starija žena gledajući u mene sa smješkom.
"Da" rekla sam i kimnula glavom
"Gospodin Finn vas očekiva,zadnji kat,prva vrata desno." Rekla je
"Hvala" rekla sam prije nego što sam uletjela u lift.
Udahnula sam duboko te izdahnula.
U lift je ulazilo mnogo ljudi,i nakon malo vremena izlazilo, bila sam unutra više od 10 minuta,i tad sam konačno stigla.
Pokucala sam na vrata i čekala da dobijem znak da uđem.
"Naprijed" čuo se duboki muški glas.
Ušla sam u veliku prostoriju, sve je bilo crno,tepih,namještaj,sve osim zidova, dva bijela, i jedan veliki stakleni. Njegov ured je vjerovatno bio veći od mog kompletnog stana.
Pogledala sam u njega, izgledao je mlado da bi bio ovako uspješan, muškarac u 27 godini,možda 28 godini života.
Brada od par dana,savršena crna kosa,crni sako obješen pored radnog stola,u bijeloj košulji,podvrnutih rukava koja mu je savršeno isticala mišiće,gledao je u neke papire,izgledao je skoncentrirano,i bilo je jebeno seksi..
Okej Anna,dosta sa ovakvim mislima.
Šef ti je.
"Dobar dan Gospodine Finn" rekla sam
Podignuo je glavu, i pokazao svoje zelene oči.
Da je moguće otopila bih se radi njegovih očiju.
"Michael Finn" rekao je ustajući te mi pružio ruku.
Mogla bih se okladiti da je neka struja prošla mojim tijelom,pogledala sam ga u oči.
"Anna Pierce" rekao je i naslonio se na radni stol,gledajući u papire
"Sjedni" rekao je i pokazao na stolicu sa druge strane svog radnog stola.
Poslušno sam sjela na stolicu
Sranje,predivan je
Nasmijao se
"Jesam li to na glas rekla?" Prekrila sam usta
Kimnuo je glavom
"Izvinite,inače nisam takva" rekla sam
"Kakva?" Nagnuo se naprijed te laktom naslonio na nogu,i glavu položio u ruku.
"Inače nemam ovakve misli,profesionalna sam što se posla tiče." Rekla sam
Ustao se,te ruke položio na stolicu i približio mi se.
Gledao me u oči par sekundi,te se ustao.
Tih par sekundi našeg gledanja u oči je probudilo previše fantazije u mojoj glavi,to nije bilo dobro. Nikako dobro. Srce mi je kucalo brže nego ikada.
"Pocrvenjela si" rekao je sa smješkom na licu.
Bilo mi je jako neugodno,nisam znala šta da kažem pa sam pogledala u pod i grizla si usnicu.
"Pokazat ću ti tvoj ured" rekao je te krenuo prema vratima.
Okrenuo se i nadodao
"Dolaziš li,ili si očekivala nešto više?" Rekao je smješkajući se.
Brzo sam se ustala i došla do njega.
Pokazao mi je ured, i ostatak tog kata. Te se vratio u svoj ured.
Pratila sam ga pogledom. Tako je seksi.
U glavi su mi se ponovo vrtjele neke fantazije. Zagrizla sam usnicu i uhvatila se za glavu. Ovo ne može biti istina.
Telefon je zazvonio.
"Ured gospodina Finna,tko je?" Rekla sam
"Gospođice Pierce,donesite mi kavu,crna bez šećera" rekao je te poklopio
Pokucam na vrata donoseći kavu za gospodina Finna.
Ulazim u ured,dajem mu kavu. Ponovo sam osjetila tu neku struju kroz moje tijelo kad je njegova ruka dohvatila moju.
Skamenjeno sam stajala tamo,nisam znala kako reagirati,sam njegov dodir me je uzbuđivao.
Od jednom je stajao ispred mene,nekoliko centimetara nas je dijelilo.
"Osjećaš li to?" Šapnuo mi je
Stajala sam skamenjena na mjestu.
"Ne možeš reći da nisi ništa osjetila" rekao je.
Podigla sam pogled prema njegovim očima.
"Da kažem da nisam ništa osjetila,bila bi laž." Rekla sam
"Ali nije primjereno. Ti si mi šef,ja sam jedna od tvojih radnika." Nadodala sam i vratila pogled na pod.
Podigao mi je glavu sa dva prsta.
"Imaš pravo,neprimjereno je." Rekao je tiho
Gledajuči u moje usne,pa u moje oči.
Tijela su nam se dodirivala,a usne su nam bile na dva centimetra udaljene.
U trenu su se njegove usne našle na mojima,a moje noge oko njegovog struka, bilo je to nešto u njemu,što me privlačilo više nego bilo tko ikada.
Ruke sam stavila u njegovu kosu dok je on jednu držao na mojem licu a drugu na dupetu,stiskajući ga,haljina mi se podignula što je njemu izmamilo neki vragolasti osmijeh.
Okrenuo se i sjeo me na stol,dok je polako skidao košulju. Kakvo tijelo ima,ne bih se čudila da mi kaže da je neki grčki bog.
Prošla sam mu rukom preko prsa,približio mi se,uhvatio me jednom rukom za struk i približio sebi. Agresivno smo se ljubili,sve me jače povlačio k sebi, što mi je prijalo, a zatim mi se vratila pomisao.
Anna. Ovo ti je šef.
Odgurnula sam ga,upitno me gledao. Ustala sam se i popravila haljinu.
"Izvinite na mom ponašanju gospodine Finn. Neće se više ponoviti." Rekla sam popravljajući kosu.
Stajao je tamo zbunjen ,bez košulje,razbarušene kose,sa rukom na vratu,i očigledno napaljen.
Brzo sam izašla iz ureda i naslonila se na vrata
"Iako bih voljela da se desi." Rekla sam samoj sebi te ušla u svoj ured.