Merhaba yeni bir hikaye yazmaya başladım BİR VAMPİRİN HİKAYESİNİ beğenen çok olmamıştı açıkçası bende onu bitirmeye ve yeni bir hikaye yazmaya karar verdim neyse umarım beğenirsiniz...
hazır misin ? diye sordu Sven.
Derinin bir nefes alarak az kaldı diye fısıldadım . Sven banan sarılarak sen halledersin dedi . Ona biraz daha sokularak bilmiyorum dedim . sende gelmez misin ? sven şaşırarak bir adım geriledi bende ona yaslanmış olduğum için tökezledim . sven beni , neyseki yere düşmeden yakaladı . öylesine sormuştum dedim sven rahat bir nefes alarak her şeyin yanındamı diye sordu başımı sallayarak sırt çantamı karıştırmaya başladım büyük bir paket mendil , rüzgar gibi geçti romanın tam çevirisi , pizzacının menüsü... birden durdum. sven merakla bana bakıyordu . bu menü bende ne arıyor ? çantamın içindekileri saymaya devam ettim . '' En sevdiğim gençlik dergisinin son sayısı , içinde en güzel hüzünlü marşlar bulunan bir CD , iki paket cips , bir torba yumuşak şekerleme ve büyük bir paket sütlü çikolata . Çikolatanın içinde fındık bulunmadığına emin olabilirsin '' neden ? '' justus hep fındıklı çikolata yerdi . bu lucilla ya hep justus u hatırlatıyor . sven başını sallayarak ANLIYORUM dedi . justus gibi deli nekadar oldu ?
üç gün üçüncü gün enzor gündür ' sven şaşkınlıkla
ben ikinci günün öyle olduğunu sanıyordum ' dedi
içimi çektim '' bu durum günden güne değişiyor . '' justus benim kız arkadaşım lucilla nın erkek arkadaşı justus un ailesi onu bir yıllığına ingiltere deki bir okula gönderdi . Bir süreliğine yurtdışında okumak , justus un ailesinde gelenek halini almıştı . aşk hayatında ters giden birşey olunca üzülüp uzun uzun ağlamak da lucilla nın adetiydi .
iyi öyleyse , ben içeri gidiyorum ' dedim .
sven dostça sırtımı okşayıp uzaklaştı aslında bir öpücüğü buna tercih ederdim ama şimdilik böyle olsun bakalım.
Kapıya yaklaştım ve zili çalmak için elimi uzattım . sven DUR diye seslendi .
Umutla ona doğru döndüm . Ben gözden kaybolana kadar bekle diyerek koşmaya başladı.
bana ne kadar da çok yararı olmuştu ! aslında o her zaman yanımda çünkü o dünyanın en tatlı ve en olağanüstü erkeği . Sven e sırılsıklam aşığım . Ve doğruyu söylemek gerekirse , şu durumda onun yerinde olsam , bende kaçardım . Ama Lucilla benim en iyi arkadaşımdı . Derin bir nefes alarak kapıyı çaldım . Dağınık saçlar , şiş gözler , şıp şıp damlayan bir burun ve eski püskü elbiseler görmeye hazırdım . ama o anki görüntüye hiçmi hiç hazırlıklı değildim . karşımda keyfi yerinde neşeli ve pırıl pırıl bir lucilla vardı !
Merhaba jojo burada ne arıyorsun ?
yüzüne baktım ve kekeleyerek , BENİ GÖRMEK İSTEMİŞTİN dedim Gerçektenmi diye sordu EVET ?BİR SAAT ÖNCE AĞLAYARAK BANA TELEFON ETTİN YA ? MUTLAKA GELMEMİ İSTEDİN BİLİRSİNYA AYRILIKLARDA ÜÇÜNCÜ GÜN HER ZAMAN EN ZOR GÜNDÜR lücilla şöyle bir düşüncü ŞİMDİ ANIMSADIM ESKİ ERKEK ARKADAŞIM İÇİN ÜZÜLÜYORDUM MERAK ETME O İŞ TAMAM dedi Eskimi ? aptal aptal lucilla ya baktım Beyni yıkanmış olabilirmiydi ? başk dünyalardan yaratıklar mı gelmişti ? başına güneşmi geçmişti ? yoksa şekerlermelerde beyin yıkayan bir uyuşturucumu vardı ? kucilla koltuk altımdaki dergiyi göstererek JOJO ŞEKERİM BU DERGİLERİ YANINDA TAŞIYACAĞINA OKUMALISIN ŞİMDİ , ESKİ ERKEK ARKADAŞ MODASI VAR DEDİ BÜTÜN AKTRİSLERİN ESKİ ERKEK ARKADAŞLARI VAR AKTÖRLERİN HEPSİ DE TANINMIŞ BİRİLERİNİN ESKİ ARKADAŞI ÇIKIYOR ŞİMDİ JUSTUS GİTTİĞİNE GÖRE ARTIK BENİM ESKİ ERKEK ARKADAŞIM .
kesin olarak ayrıldınızmı ?
eh tehnik açıdan bakarsak durumumuz ayrılmakla aynı kapıya çıkıyor Justus artık burada değil eski erkak arkadaş şu an burada olmayan erkek arkadaş demekse artık ayrıyız dedi
bunu justus a söyledinmi ?
nasıl söyleyeyimki burada değil BU mantıklı sözler karşısında söyleyecek birşey bulamadım birlikte lucilla nın odasına gittik .
lucilla içinde '' yıldızların eski erkek arkadaşları '' başlıklı bir yazı olan dergiyi önüme attı
OLACAK şey değildi bunca çikolatayı cipsi şekerlemeyi ve cd yi taşıyordum günlerdir lucilla nın sızlanmalarını dinliyordum ve böyle komik bir yazı bütün sorunları çözeveriyordu !
ben dergiye bakarken lucilla da sırt çantamı karıştırdı ve neşeyle eski erkek arkadaş hikayesini anlattı .
BİLİYORMUSUN KOKO DOĞRUSUNU İSTERSEN BEN ÇOK ŞANLIYIM . BİRDEN DURAKLADI ÇİKOLATAYI BULMUŞTU . BU NİÇİN FINDIKLI DEĞİL ? diye sormuştu .
gözümü dergiden ayırıp çikolataya baktım lucilla bugün beni çok şaşırtıyordu . '' çünkü justus fındıklı çikolatayı çok severdi senin bunu anımsamanı istemedim '' dedim .
HAyır tam tersine . eski arkadaşlar olarak eski erkek arkadaşımı anımsatan şeyleri yapmalıyız. Doğrusu bu aklım tamamen karışmıştı . Keşke biri , Lucilla'daki bu değişikliği bana alıştıra alıştıra anlatmış olsaydı .