24 ağustos cumartesi öğleden sonra

462 12 2
                                    

Kafam karışmış bir halde , eve geri dödüm . Ailem , çoktan yemek masasının çevresinde toplanmıştı . Bu eskiden  '' Canını seven kaçsın,'' sinyali sayılırdı. Çünkü annemin mutfağa girmesi, Bir uzay gemisinin keşif  yapmak ,için , ucak gezegenlere gidişine benzerdi. Annem ve yemek pişirmek , iki güneş sisteminin çarpışmasından farksızdı . Ama , annemin komşusu ve arkadaşı Oscar , bize uğrayıp yemek yapmaya başladığı günden beri rahatlamıştık. Çünkü oscar yemek pişirmeyi gerçekten iyi biliyor ve annemi mutfağa sokmuyodu. Sinirli ir kız olan küçük kardeşim flippi de masaya oturmuştu. Bende onn yanına oturdum. Flippi gizli bir şey söyleyecekmiş gibi kulağıma eğildi '' Dikkat et. Annem pişirdi!! '' dedi. Heyecanlanarak '' Nee? '' diye bağırdım. Oscar , beni rahatşatöal için omzumu okşayarak , '' Hayır ben pişirdim , '' diye araya girdi . Flippi ' ye kızgın kızgın baktım. Kardeşim kahkahadan kırılıyordu .

'' Hep bu tuzağa düşüyorsun çok safsın '' dedi. sonra beni taklit ederek '' Neee?'' diye bağırdı. Gözlerini fal taşı gibi açarak elini boynuna götürdü ve ürkek ürkek bize baktı.

'' Aptal Salyangoz...'' dedim . 

Flippi yerinden fırlayarak , öfkeyle ,

'' Salyangozlarıma hakaret etme. Onların zeka düzeyi seninkinden yüksek! '' diye bağırdı . 

Bende ; '' Demek öyle, '' diyerek ayağa fırladım. Oscar bizi ayırdı . 

'' Uslu uslu yerinizde orturmassanız , annenizin yemek yapmasına izin veririm '' diye fısıldadı. Hemen yerimize oturduk. Oscar ,  annemin eli dğmesin diye yemekleri hep önceden pişirir, bazen kendi evinde yapıp getirir. Ama annem , ara sıra , yemeğe '' katkıda bulunmak '' ister . Sonyş ise herzaman aynıdır . Yemeği yiyemez , pizza ısmarlamak zorunda kalırız . Annem , yemeği masanın üzerine koyarken 

'' Sorun ne ? '' diye sordu. Hep Birlikte ;

'' Birşey yok '' dedik. Annem kuşkuyla bize baktın Oscor konuyu değiştirmek için 

'' Ne de güzel kokuyor, '' dedi . Annem tencereye bakarak 

'' Ben yalnızca ısıttım. Ama isterseniz biraz baharat eklerim. '' diye karşılık verdi . Tekrar hep birlikte,

''Hayır ! '' diye bağırdık. 

'' Çok acıktım. Mutlaka birşeyler yemeliyim '' diyerek tabağıma yemek koymaya başladım. Flippi de benim gibi yapınca , annem ısrar etmekten vazgeçti. Dolu tabağımın başında oturmuş, ne yapacağımı düşünüyordum. Çünkü Lucilla ile birlikte kocaman bir çikolata , bir paket şekerleme ve iki pakat cips yemiştik.

Annem ; '' Lucilla'nın nesi varmış '' diye sordu. Lucilla okadar sık sorun yaşadıki, tüm ailem bu sıkıntılarından haberdardı. Onun ağlama krizlerine denk gelmemek için , telefonu bile açmıyorlardı.

'' Artık onun bir eski erkek arkadaşı var. ''

'' Peki justus ne olacak ? ''

'' Lucilla'nın eski erkek arkadaşı justus zaten ''

'' Ayrıldılarmı ? ''

'' Tam olarak değil. Şimdi insanın eski bir sevgilisinin olması çok modaymış. Lucilla da oyüzden , artık burada olmayan justus ' u eski erkek arkadaşı ilan etti.''

'' Teknik açıdan bakarsak aynı şey. ''

Oscar'la annem, duyduklarına inanamayarak yüzüme baktılar. 

Flippi başını salladı ve '' Ergenlik çağı insanı aptallaştırıyor. '' gibi birşeyler mırıldandı.

'' Lucilla , her yıldızın bir eski erkek arkadaşı olduğunu ve şimdilerde herkesin öyle davrandığını söylüyor. ''

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 30, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Acemi AşıkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum