♛1♛

37 3 0
                                    

DARK MOON

"Yah lepaskan aku lah! " jerit Taehyeon meronta dalam gemgaman bodyguard Kim's. Dia di bawa ke mansion milik keluarganya.  Bodyguard mengangkat Taehyeon masuk ke pejabat ibubapanya.

"YAHHH!  AKU KATA LEPASKAN AKU!!! " jerit Taehyeon.

"Kim Taehyeon" panggil Kim Jong Kook.

Taehyeon berhenti meronta,  dan menatap tajam ke arah appanya.  "AKU KATA LEPASKAN AKU!  "Taehyeon mengunakan suara alphanya.  Segera bodyguard menurut lalu melepaskannya.

"Apa kau nak dari aku Mr Kim? " sindir Taehyeon sambil menyilang tangan ke dada.

"Kim Tae Hyeon! Him is your appa!  Jangan berani kau nak guna suara alpha k-"

"Mrs Kim im not talking to you" balas taehyeon kepada ommanya.

Jongkook menarik nafas dalam menahan marah.  "We need to talk" balas Mr kim tenang.  "Tak berminat" balas Taehyeon, ingin berlalu pergi dari situ.

"Kim Tae Hyeon, sit and talk now!  Pup" arah Mr kim guna suara alpha. Taehyeon terkaku.  Walaupun dia True blood sama dengan appanya.  Dia tak boleh lawan kata appanya bila guna suara alpha.  Kerana appanya ketua dan Taehyeon bukan ketua dan belum mate.

Kakinya automatik menuju ke arah kerusi dan duduk di depan appanya. "What u wa-"
"Your voice"
"Tsk! What u want mr kim?! "Soal Taehyeon marah.
"Take my place" kata Jongkook tenang.

*pak!*
Taehyeon menampar kasar meja di hadapanya. "Berapa kali aku kata aku taknak ganti kau! Aku tak nak! Aku nak jadi photographer lah! Kenapa kau tak suruh Hyung ambik tempat kau? " marah Taehyeon.

"Kim Tae Hyeon, True blood alpha, the highest ranking and most strongest alpha. Bunuh sekumpulan puak Dragon moon seorang diri MAHU JADI PHOTOGRAPHER?!!  ARE KIDDING ME KIM TAEHYEON?!!" jerit Mr kim,  menatap tajam ke arah anaknya. Mrs kim segera menenangkan suaminya.

"Hyun-"

"Hyung kau hanya alpha, Dan dia tak sekuat kamu hyeonie. Kamu true blood tak ada siapa berani kacau puak kita bila kamu ganti appa kamu" terang mrs kim.

Taehyeon mengengam tangannya erat menyebabkan tapak tangannya berdarah kerana kuku.  "AKU TAK NAK JAWATAN TU! AKU TAKNAK GANTI TEMPAT KAU! " jerit Taehyeon kepada Appanya.


*pang*

"BERANI KAU TINGGIKAN SUARA ALPHA KAU KAT APPA KAU!?  LISTEN HERE PUP!  SUKA ATAU TIDAK KAU AKAN GANTI AKU. MUTAMAD! "
K

ata Mr kim.

TaeHyeon hanya terpaku dan menyetuh pipinya. Taehyeon berlari keluar belum sempat dia jejak kakinya ke luar pejabat.  bodyguard sudah memengangnya erat. 

"Yah lepaskan aku!"

Mr kim bangkit dari kerusi berjalan menuju ke arah Taehyeon dan merampas kamera dari tangan Taehyeon.

"YAH-"

*BRAK*

Mr kim memecahkan kamera milik Taehyeon. Mata taehyeon membulat.  Kamera atok

Tanpa sedar air mata Taehyeon mengalir.  "How dare u!" meronta Taehyeon.  Kamera pemberian dari atoknya di tatap dengan sayu.

"Aku boleh buat teruk lagi dari ini" kata mr kim sambil senyum sinis.
Oh no, he want kill my hyung?my friend?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

99% loading...Where stories live. Discover now