Când mă uit în spate era ...Era băiatul pe care îl întâlnisem atunci când am ajuns prima dată în Seoul. Era la fel de dragut ca atunci purtând aceiași ochelarii de soare dar cu un tricou roșu .
-Jessica ce ți s-a întâmplat de plângi așa ? :-(
Acea privire angelica și tristă mă întrista și mai tare o puteam vedea dincolo de acei ochelarii .
- Hei ai reținut numele meu ? Nu s-a întâmplat nimic
.De fapt eram trista dar n nu vroiam să îl întristez și pe el .
-Cum sa nu rețin numele unei fete așa de drăguță ca tine ^_^
-Gomaow pot zice la fel nici nu am putu uita prima întâlnire dar tot nu știu numele tău sau privirea de dincolo de ochelarii
-Îmi pare rău dar nu îți pot spune cine sunt dar te rog ai.inxeredere.in mine Îți voi spune la momentul potrivit ai vrea sa fii prietena mea chiar dacă nu îmi știi numele ?
Ce ? Nu am auzit bune băiatul drăgut din fata mea tocmai m-a întrebat dacă vreau sa fiu prietena lui ? Cineva sa mă ciupească
-Da mi-ar plăcea și cred ca ai un motiv bun pentru care nu vrei sa îmi spui numele tău ...
-Serios !Mulțumesc mult . Sa revenim de ce prietena mea e supărată ?
-Offf prietena mea cea mai bună m-a trădat .
-Ce s-a întâmplat?
- Nu vroiam sa iti spun nu vreau sa te întristez cu problemele mele .
-Hei Jessica nu mă întristezi.eu subt aici ca sa te ajut .
-Off bine dacă insiști . Prietena mea cea mai bună m-a înșelat . Știa ca îmi place de acel băiat era subt gura care subt ingratiate și se pare ca erau împreună și nu mi-a spus .
-poate nu-i a spus pentru ca ținea la tine și nu vroia sa te rănească . Eu zic sa mergi sa rezolvați nebtelegerea ăsta.
- poate ai dreptate .
-Jessica am o ideeie hai sa mergem împreună la o plimbare poate reușesc sa te fac sa iti treacă supărarea și sa te văd zâmbind Îți sta mai bine așa .
-Sigur mi-ar plăcea .
Ne-am ridicat de pe banca și am început sa ne plimbăm şi nici unul nu a.mai zis nimic .La un moment dat ne tot loveam unul de altul și el m-a luat de mână. În acel moment a început sa îmi bata inimadinbce în ce.mai tare . Oare mă îndrăgostesc din nou ? Bătea la fel ca atunci când l-am văzut pe Alan pentru prima data . Oare Alan nu era sufletul meu pereche și era el ?
După câtva timp ne-am oprit și ne uitam unul la altul .Am vrut sa intreb ce s-a întâmplat ? Dar în acel moment băiatul cu ochelarii de soare se apropie de mine din ce în ce mai mult și mă sărută .Nu am ezitat recunosc chiar imi plăcea și cred ca vi se pare amuzant dar era primul meu sărut și era exact cum îmi imaginasem .
.Nu îmi venea să cred ce proasta am putu sa fiu și sa nu îmi dau seama că nu îl iubeam pe Alan , el era dor o impresie dor îmi plăcea ,dar e,l acest băiat il iubeam simțisem ceva pentru el de la prima întâlnire
Sper să vă placă ^_^ ♡
Mulțumesc tuturor pentru voturi și păreri ^_^
CITEȘTI
My secret
RomanceO poveste de dragoste între o fată şi un băiat. Dar această poveste conține mister şi secrete care ies la iveală puțin câte puțin .