Przed otwarciem fazbear fright e tamtej pizzerii William chciał rozwalić animatrony które ho próbował dopaść.Nie stety duszę się uwolniły i zatrzasnęły Williama w Springbonnie'im (springtrapie). W domu starców po 20 latach odnaleziono springtrapa i wzięli to jako nową atrakcję e domu strachów ,ale to jednak był zły pomysł. Springtrap spalił pizzerie i przeżył przeżył. (O fnaf 4 nie będe muwić bo ten to co się działo w głowie Gabriela po gazie dopuszczalnym przez jego ojca).
Wreszcie William ukończył swoje dzieło "circus baby pizza world" w tym circus baby na część Elizabeth funtime foxy i funtime freddy,bon bona i ballore. William zakazał chce zbliżać się do baby gdyż baby miała za zadanie liczyć dzieci A jak było tylko jedno...miała je porwać za pomocą haka w okolicach brzucha. Elizabeth jednak złamała zakaz i baby ją zabiła. Elizabeth opętała baby i rozpoczęła pomaganie tehnikowi(mike'owi) w przetrawaniu nocy wykorzystując jego ciało do ucieczki. Baby połączona z Ennardem uciekli z pizzerii i wyszli z ciała mike'a A mike rozbroił ich na scrap baby i molten freddy w którym był Gabriel. A Springtrap (Scraptrap jak kto woli) został poniszczony i również przyszedł do pizzerii. Nareszcie była tam cała rodzina aftonów Ale nie było mamy bo ona zmarła i stała się ballorą.
Na to że Gabriel jest w molten freddy wskazują kwestie z UCN.
Gdy stworzą fnaf 9 (teaser) to opowiem więcej
Czas leci.....A fnaf ar już 10.2019....