Vandaag ging ik mijn beste vriendin ophalen , Francisca op het vliegveld. Ze komt uit Italie en ze komt vandaag weer terug.
Oeps ! Ben weer eens te laat ze is al 20 minuten geland !
Ik draaide me om en ik zag Francisca , ik knuffelde de haar , over haar schouder zag ik een leuke jongen ik lachtte naar hem. Francisca liet haar koffer een beetje alleen staan. Hij telefooneerde en liep een beetje rond en Francisca en ik kletste een beetje bij. De jongen liep door. Francisca pakte haar koffer en ik ging naar haar huis.
Ik ging haar helpen uitpakken. Maar toen we de koffer opende zagen we mannenkleding
Ik maakte een geintje met : francisca , heb je lekker geshopt waar je het over had ?
Er stond een kaartje met de naam Diego. Best een mooie naam.
Francisca was verdrietig maar liet de koffer thuis staan.
De jongen opende zijn koffer alleen maar meisjes kleding .. Huh ?
Er stond de naam francisca en telefoonnummer. De jongen belde Francisca
"Hallo met Diego , onze koffers zijn verwiselt , woont u in Buenos Aires ?"
"Ik ben francisca , ik woon in buenos aires waar kunnen we verwisselen ?"
De verbinding viel weg
Francisca kreeg een traan maar was ook een beetje blij
Diego ging naar Francisca's huis , ze was niet thuis. Hij keek in de koffer en daar stond een uitnodiging van een feest van Youmix vanavond , hij ging er heen.
Francisca wou ook , maar toch kreeg violetta haar naar binnen.
Diego die stond met een koffer en zocht het meisje francisca
En ja hij had haar gevonden , ze was blij , ze hadden een afspraak gemaakt dat francisca naar diegos huis gaat
Violetta haar schoen viel op het feest van de trap
Diego pakte de schoen en zei ; dan ben jij assepoetser.
Violetta vond het geintje niet leuk ze trekte de schoen uit diegos hand maar ze viel op de grond , diego vond haar leuk.
Violetta pakte de schoen en liep weg , halverwegen gooide ze haar schoenen naar hem , hij nam ze mee en gaat ze morgen aan francisca geven.