"Moonová do ředitelny a nesnažte se utíct už tady máte dozorce " zařval ředitel do rozhlasu školy .
Já jenom protočila oči a koukla jsem se k východu školy , ze kterého šlo vidět na policejní auta . Šouravím krokem jsem se dostala k ředitelně a bez zaklepání vletěla dovnitř ."Moonová to vás neučily klepat ?" zeptal se ředitel . Nic jsme neříkala , a porozhlédla jsme se po místnosti kde bylo asi 6 namakanejch chlapů a jedno takový tintítko . Když si mě změřili svými pohledy tak mi nasadili pouta a mohli jsme vyjít z ředitelny. Jen co jsme vyšli všechny pohledy mých spolužáků směřovali na mě a mé dozorce . Nebylo mi příjemné že na mě čuměli " Kurwa nečumte tak nemáte nic lepšího na práci ?" zařvala jsme na ně . Většina se lekla a rozeběhla se na hodinu . Když jsme byli skoro u východu , tak mi do cesty vstoupil Jason . Abych vám to objasnila Jason je můj ex kterej mě podvedl . "Ále koho pak to tu máme není to naše úžasná Alex Moonová ?" řekl a díval jse mi z příma do očí . "Ále není to ten čůrák kterej si ničeho nevaží a holky střídá jako ponožky ?? " zeptala jsem se zvědavě . Než jsme stačila mrknout ucítila jsem štiplavou bolest na tváři . On mi dal facku . Otočila jsem se na svých 6 dozorců kteří měli zaťaté pěsti , koukla jsem se na blonďáka který mě držel , a ten jen kývl a pustil moje pouta . Během sekundy jsme se otočila na Jasona a kopla to do nohy tím pádem spadl na kolena . V tu chvíly jsme mu dala kolenem do obličeje a slyšela jsem křupnutí. Zlomila jsem mu nos , no co to mě ták strašně mrzí . Pomyslela jsme si , jistě že ironicky . Zatímco on se zvedal tak já se dostala z pout když mi zase koukal do očí tak jsem mu dala takovou facku že druhou chytil o železné skříňky a kolenem do místa kde by ostatní měli mít koule ale on tam má leda tak rozpláclou žížalu . Otočila jsem se na své dozorce kteří na mě s údivem hleděli a kývlali hlavou . Nastavila jsem ruce abych mohla dostat pouta a čekala. Blonďák mi zase nasadil pouta , rozešli jsme se východem k autu .Takže doufám že se vám bude tato knížka líbit , budu moc ráda za hezký komentík a prosím vás moc se omlouvám za chybí ale stejná k tenhle příběh se bude po dokončení ještě opravovat takže ahoj ...
ČTEŠ
Dark children
Ação"Moonová do ředitelny a nesnažte se utéct už tady máte dozorce " zařval ředitel do rozhlasu školy. Protočila jsem oči a koukla se k východu školy , ze kterého šlo vidět na policejní auta . . . . Je to můj 2 příběh takže doufám že se bude líbit.