🖤 Epilóg🖤

67 2 0
                                    

Keď som dopísala list poskladala som ho a dala som ho na postel. Rozbehla som sa von z domu a naštartovala som motorku ktorou som sa dopravyla po niekolkých minútach na vysoký most odkial je nádherný výhlad. Keďže už je večer a akurát zapadá slnko som si vybrala list čo mi dala Poly a začala som ho čítať

,, Milá Belory ak čítaš tento list tak pravde podobne už niesme spolu no ver že ja ťa mám stále v srdci a nikdy na teba nezabudnem si to najužastnejšie dievča čo som kedy stretol. Naše volania, chodenia po rôznych výletou a hlavne hodyny strávene s tebou boli ako nenahraditelý čas za ktorý ti vdačím ďakujem ti za všetko a hlavne za to že si mi dala šancu sposnať ťa takú aka sí a chcem aby si vedela že ťa strašne miľujem a aj budem. Si človek čo má srdce na správnom mieste a za to si výnimočná stojíš si za svojim a to je na tebe úžastne. A ak si myslíš že som ťa opustil tak nie ja som stále tam v tvojom vnútry menom srdce a dúfam že je to pravda. Veľmi ťa milujem Belory. " Ako som dočítala tento list som sa pozela na nebo.

Pozrela som sa dole pod most kde boli  samé ostre kamene. Nadýchla som sa a stačil len maličky krôčik ku štastiu k štastiu s Cameronom k slobode.
,, Milujem ťa Cameron"
Spravila som jeden malí ale životný krôčik a začala som padať. Zavrela som oči a zdalo sa mi ako keby to bola večnosť. V tej chvíli sa mi ziavyli štasné spomienky na rodičov na Thea, Zaru ale hlavne na Camerona. Ako som padala, vyšly mi slzy a presne v tej sekunde som už nič necítila zrazu len tma.

   🖤Hey guys 🖤
Nezabiťe ma ale ja som nevedela ako to skončiť no a hlavne aj to že som zle začala písať a tak sa to takto vyvinulo a nezabudnite pozerať na môj profil ak by som vydala novú knihu.
   🖤ANONIM 🖤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 10, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Z Lásky aj pod zemou✅Where stories live. Discover now