Bugün harika bir gündü neden mi? Sonunda konsere gidiyordum evet ben Byun Baekhyun delicesine Exol olup da konsere ilk defa gidecek olmak beni acayip heyecanlandırıyodu.Gece hiç uyumamış odada şarkı söyleyip durmuştum bu arada kuzenim Kyungsoo Exo üyesinden olup beni bir kere bile tanıştırmamıştı, tamam kabul ediyorum telefonla konuşmama falan müsaade etmişti fakat heyecandan konuşmayı reddedip kendi kabuğuma çekiliyordum. Hikayem üniversiteyi ailemin baskısı ile mühendislik fakültesine gitmemle sanatçılık hayalimin son bulması ile başlıyor. Sakın yanlış anlamayın Kyungsoo'yu kıskanmıyorum aksine onunla gurur duyuyorum gerçekleştiremediğim hayallerimi gerçekleştiryor. Kyungsoo birlikte aynı üniversiteye gitmemizi ve sesimin gerçekten etkili olduğunu defalarca söyleyip annemi ikna etmeye çalışsa da annem "asla" diyip kendi tavrını önceden belirtmişti.
Bana kalsa her şeyi siktir et git hayatını yaşa be oğlum der, paşa paşa okulumu okur belki Kyungsoo ile Exo grubundan olup şarkı söylerdim...
Her şey böyle bitmiyor maalesef annem şarkıcılığın geçici bir meslek olup hayatımda para kazanmam için mühendis olmamı istemişti annemi kıramadım hele ki babamın ölümünden sonra ikimiz için en iyisini yapmak zorundaydım, Kyungsoo bile durumumu anlayıp "umarım mutlu olursun Baekhyun. " demişti. Sizi bilmem ama ben bu sözü hiç unutamadım şimdi iş hayatında olup mesleğimi yapıyor olsam da üniversite boyunca Kyungsoo 'yu takip etmiş üstüne üstlük Exo grubu çıktığından beri koyu bir fan haline gelmiştim.
Bugün o gündü konsere daha vardı Kyungsoo' da provalardan hemen çıkıp yanıma gelecekti.İçimden heyecanımı bastırmanın bir yolu var mı Allah aşkına diyip olduğum yer de etrafı seyrediyordum. Etrafta pek insan olmamasına rağmen havanın güneşli olmasını içimi ısıtıyor, bir süre olduğum yer de donuk kaldığım için garson yanıma yaklaşıp "bir şeyler içer misiniz efendim.?" Diye sordu.
"hayır birkaç dakika sonra kuzenim gelecek teşekkür ederim." diyip telefonumu elime aldım. Konserde kapıda bekleyen birkaç arkadaşımın fotoğraf attıklarını görüp hemen beğendim elimden telefonumun alınmasıyla gözlerim Kyungsoo'yu buldu oldukça şıktı ve dinç görünüyordu.
" Hala telefonu elinden düşürmeşsin. "güler yüzü ile o da beni inceliyordu." "çok mu heyecanlısın sevgili kuzen.? " sevimli bir şekilde "o kadar heyecanlı olduğum belli oluyor mu?" diye sordum Kyungsoo gözlerini kısarak."hem de nasıl Baekhyun."ikimizde kahkahalara boğulurken siparişlerimizi vermiştik.
Kyungsoo'ya dönüp" konser hakkında birkaç bilgi versene hangi koreografiyi hazırladınız cidden merak ediyorum.''''Kuzenim olman bu bilgileri vereceğim anlamına gelmiyor biliyorsun değil mi.?''
Biliyordum asla ama katiyen bana ipuçu vereceğini sanmıyordum şansımı denemek istemiştim. Kyungsoo işinde ciddi ve titizdi yani onun ağzından kesinlikle en ufak spoi falan alamazdınız.
Konuyu değiştirmek için ''Ee diğer üyeler ne yapıyor çok eğlenceliler Kyungsoo bazen senin yerinde olmayı çok istiyorum.''dedim.
Yüzüne baktığımda anlamsızca Kyungsoo'nun üzgün olduğunu gördüm ''Baekhyun ben de aynı şeylerini düşünüyorum bazen biliyor musun,şu an ikimizi de aynı sahnede olabilirdik. Gözlerim tekrar gözlerini bulmuştu. Sözleri sanki içimi yaktı herkese sevdiğim mesleği yapıyor numarası çekiyordum, hata şu ki bu sevgili kuzenimin gözünden kaçmamıştı.Sözlerine devam etti.'' bak bana söylemiyorsun ama mesleğine saygım sonsuz Baek sadece mutlu değilsin bunu görebiliyorum.'' hiçbir şey söylemedim içtiğim kahve boğazımı yaktı aldığım kararları sorgulamak istemiyordum, pişman olmak istemiyordum; ne kadar mutluymuşum gibi davransam da hep yaptığımı yaptım mutluyum dedim. Ardından konuşmamız bitince Kyungsoo konsere çok az kaldığını son hazırlıklar için gitmesi gerektiğini söyledi. Zaten bana yer ayırttığını söyleyip olabildiğince anın keyfini çıkarmamı istedi.Elbette yapacağım tek şey oydu bütün üyeleri canlı görebilecektim kalbim yerinden fırlıyordu. Konser alanı yakın olduğundan yürümeyi tercih ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Hate U & I Love U /CHANBAEK
FanfictionByun Baekhyun Exo'ya sonradan dahil olur. Chanyeol onu kabul etmemekte ısrar edip aslında kabul etmediği tek şey ona olan duygularıdır. Hikayemiz şimdi çok farklı bir dünyaya açılıyor.