Ben Sana Mecburum Bilemezsin.

18 3 3
                                    

Sehun : '' Öldü mü?''

Yixing: '' Nabzı atıyor Chanyeol ne yaptın sen? ''

Chanyeol : '' Hırsız sandım anasını satayım, nereden bileyim Kyungsoo'nun kuzeni olduğunu. ''

Suho: '' Tamam çocuklar tartışmayın şu an sakin olup, olan biten ne varsa Kyungsoo'ya durumu izah etmek. ''

Jondae: '' Chanyeol'ü sağ bırakmayacağına kalıbımı basarım. ''

Chanyeol: '' ya size hırsız gibi odama gelmiş eşyalarımı karıştırdı diyorum.''

Jongin: '' Sen her odana girene böyle yapıştırırsan boku yedik. ''

Sehun : '' Birazdan Kyungsoo bizi aramaya başlayacaktır. Hemen bir fikir üretin de olay büyümeden kapatalım. ''

Suho : '' Yemin ederim Sehun kadar aklımız yok lan. Biz ne yapıyoruz burda?''

Xiumin : '' Bence uyanmasını bekleyelim hatta ben, Jongdae ve Yixing Kyungsoo 'yu oyalayalım.' '

Suho:' 'Pekala olur, sizi telefonla ararım eğer aksi bir durum olursa haberleşiriz.' '

Sehun :' ' Konserden sonra başımıza böyle bir şey geleceğini yüz yıl sonra falan bilsem ölsem inanmazdım.' '

CHANYEOL :' ' Kafayı sıyıracağım Oh Sehun sus, gele gele benim odamı bulmuş zaten. ''

Suho : '' Chanyeol burada herkes senin kıçını topluyor dua et uyansın. ''

Jongin '' Suho hyung Kyungsoo 'ya her şeyi anlatsak eline bıçak alırsa da Chanyeol' ü kurban etsek biz niye uğraşıyoruz.''

Sehun. :  '' Bravo jongin. ''

Chanyeol. '' Bazen ikinizi de bir kuyuya atasım geliyor. Sabrımı zorlamayın isterseniz. ''

Jongin.,Sehun : '' Tamam ''

Suho.: '' Chanyeol 1 saati çoktan geçti nabzı gayet normal,vurduğun darbenin sert oluşundan hala uyanmıyor. Doktora gitmeyiz. ''

Chanyeol :'' Buradan onunla çıkmak imkansız, personeller bile adam öldürdüğümü düşünür. ''

Jongin : ''Benim bir fikrim var. Hava kararana kadar bekleyelim, çalışanlarda evlerine gitmiş olur. Yalnız bizim bu odadan çıkıp, dağılmamız gerekiyor ki Kyungsoo şüphelenmesin. Eğer hala uyanmıyorsa onu evine götür. Doktoru ben ayarlarım.' '

CHANYEOL :' ' Siktir et ben niye eve götürüyorum. ''

SEHUN : '' Çocuğun kafasında hayvan gibi vazo kıran senden başka biri mi var.? ''

Suho: '' En doğrusu bu.''

Chanyeol : '' Anlaşıldı bugün herkes kendi pisliğini kendin temizle diyor. ''

Suho : '' Chanyeol biz öyle demedik. ''

Jongin: '' Aynen öyle kardeşim. Ben elimden geleni yaptım biliyorsun işin sonunda Kyungsoo var. ''

Sehun : '' Merak etme uyandığı zaman evine geliriz. ''

Chanyeol : '' Hadi siz gidin zaten sinirim tepemde yarım saat sonra çıkarım buradan. Ona göre herkese haber verin. ''

Sehun:'' Tamam' '
  
                                                                                            ***
WhatsApp
CHANYEOL ADAM KAÇIRIYOR...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Hate U & I Love U /CHANBAEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin