A Few Years Pass, And Twig (Or Prince Twig) Is Now 9 Years Old.
Twig Awoken From His Bed And Grinned Widely Looking Out The Window.
Twig Ran To Poppy's Door And Rapidly Knocked.
"Mommmm! Mom! Mom?!"
Twig Said.Twig Knocked More.
"Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom Mom!"
Twig Shouted.Twig Sighed And Hopped Out The Window.
In Poppy's Bedroom, Poppy Sleeps Peacefully.
Until Twig Busts Through The Window.
"MOM! :D"
Twig Landed On Her Bed."AH!"
Poppy Jumps Up And Hits The Ceiling."Good Morning!"
Twig Greets.Poppy Rubs Her Eyes.
"Morning Sweetie""It's The 12th Like You Promiseddd"
Twig Said.Poppy Yawns.
"W-What?"Twig Facepalms.
"Today Is When You Said You Will Take Me Out To The Forest To See What You Explored!""Oh Yeahhh, Sure! But Mommy Is Still Tired From Helping Build Your Treehouse Yesterday....So Ask Your Uncle Branch"
Poppy Said."Uncle Branch?! But He's Gonna Be Cautious! Again!"
Twig Said."I Know Twig, But Branch Means Well So Just Ask Him To Take You"
Poppy Said."Fineeeee"
Twig Hops Off The Bed."Wait Til He Proposes To You.."
Twig Said Under His Breath.Poppy Sat Up Quickly Blushing.
"Wait What?! 😳""Nothing Byeeee Mommm! :D"
Twig Shut The Door.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Twig Head Over To The Lagoon Where His Best Friend, Daisy, Was With Her Parents.
YOU ARE READING
Trolls: Out Of This World 3 (A New Royal)
AdventurePoppy Has A Child Of Her Own, Named Twig, Who Will Soon Be The Future King Of Troll Village. To Prove Himself Worthy As King, Twig Runs Off To The Real World (In Miami) To Show That He Is Capable Of Being A King. But Along His Quest, He Joins A Gang...