התהלכתי לכ המצדרגות,ולפצצתע נתקלתי במישהו ונפלתי אחורה "א...ח...." הוא התכופף להרים אותי הסתכלנו אחד על השנייה בעיניים והפרפרים בבטן התרוצצו להן..
הוא הושיט לי יד תפסתי בה מבטיחה בו...עיניו החומות,כבושות!ויופו סינוור אותי,הרגשתי את בריטני מתקווצת...מזה ההרגשה הזאתי?
"אני ממצטער,את בסדר?"שאל
"כן"עניתי,בחיוך מזוייף מעט..עדיין קצת כאב לי
"אזז...אפשר להזמין אותך לרקוד?"
~נקודת מבט זאיין~
כל היום מחוייבות,שיגרה...
הופעות,מעריצות,צלמים,כתבות..לפעמים בא לך קצת להשתחרר,אני מידי פעם..לא יוצא לי הרבה יוצא להשתחרר,רק אני.
התשוקה הנוספת שלי זוהי הריקוד..אני רוקד מאז שאני זוכר את עצמי,היפהופ במיוחד..
יצאתי מהדלת של הבית לבוש הולך לשכונה,שם מתקיימים קרבות הריקודים,קודם רוקדים ואז קבוצות מתחרות אחת בשנייה...
הגעתי,אף אחד,לפחות פה לא יתריד אותי ..לפחות לא מעריצות חופרות...הגעתי לשם ,המוזיקה הייתה רועשת כולם רקדו הלכתי למראה לתת הצצה אחרונה בעצמי,יוצא מהשירותים ...ירדתי וחשבתי,מחכה לרגע להתפרק ולהשתחרר ובלי לשים לב ניתקלתי במישהוא...או מישהיא ,התכופפתי להרים אותה,הבטתי בעיניים,עיניים חומות יפות ,אי אפשר שלא להבחין בהן...
"אני מצטער,את בסדר?"שאלתי אותה והושטתי לה יד מרים אותה וממשיכים לנעוץ עיניים אחד בשנייה."כן"ענתה בחייוך קלוש
"אז...רוצה לבוא לרקוד?"שאלתי מהסס.
"אמ...למה לא "ענתה עם חיוך יפה בחנתי אותה..
היא לא הייתה גבוה במיוחד ,שערה היה ארוך מאוד עבר מעט את הישבן שלה,גוף יפה ,שפתיים מלאות ..
"אחמ..חמישי..."אמרה מבינה שאני מסתכל עליה "חחחח...יאללה בואי"אמרתי מחזיק את ידה ומוביל אותה לרחבה ...היא התחילה לזוז...זזנו בתיאום מושלם,כאילו שלא רציתי להפסיק היינו אחד..התחושה הייתה אלוהית ,היה לי כלכך כיף .....
לפתע התחלף השיר לשיר איטי ורגוע -סלואו..
הסתכלתי עלייה ,תפסתי במותנייה והיא שמה ידייה על כתפי והסתכלנו אחד על השנייה.
"אז...איך קוראים לך?"שאלתי
"קורל, ולך"שאלה כשאנו זזיםבתיאום מושלם
"וואי, שם יפה ולי זאין"עניתי והתפרש על פני חיוך.."תודה"ענתה מחיכתה ופתאום הפסיקה המוזיקה...
"נא לפנות את הרח׳בה,קרבות הריקודים מתחיליםםםםם"צעק הדיג׳ י התבאסתי,רציתי להישאר כך שעות...
YOU ARE READING
אהבה בילתי אפשרית-זאיין מאליק
Fanfictionזה סיפור שכבר סופר באתר tale וסחף אחריו הרבה קוראים... בגלל שהתחלתי לכתוב פה החלטתי לפרסם את כולו פה! מסופר על נערה שחיה את סיפור סינדרלה, מכירה את זאיין במועדון ריקודים והם מתאהבים. אך לצערם האמא היא כמו האם החורגת והרשעה רק שהיא אמא האמתית... שעו...