2. Bölüm'Deve Güreşi'

9 3 4
                                    

Multi; Onlife & Deesmi - Влюбился в неё

Eymen*

Bir kaç ders sonra sınıftan çıkarken Yaren bana deve güreşi yapacağımızı söylemişti. Bu fırsatı geri çeviremezdim diye hemen kabul ettim. Her gün yaptığım şey değildi sonuçta.

Deniz ile Yaren'in hep birlikte olduğunu varsayarak Yareni boynuna alacağını düşündüm. Bana ise sınıftan kimi uygun gördüklerini merak ediyordum. Acaba Yağmur mu? Ne de olsa sınıf en neşe dolu, herkesle hemencecik kaynaşan bir tipti. O olursa sevinirdim. Ya da Ekim. Sonuçta o da pek fazla belli etmese de gerçekten içinde çılgın bir türkün uyuduğunu görebiliyordum. 

İçimden Tumblra girip bukizbirhic kişisine yazmak geçti. Nedenini sormayın, ben de bilmiyorum.

buadambirhic;

~Merhaba pek değerli olan kişi!

Kopya çekmiş ola bilirdim. Ekim'in bana "Pek değerli duvar şahsiyet" dediği aklımdaydı ve bu kelimeyi şimdi kullandım. 

bukizbirhic;

~Hiç akıllanmaz mısın be adam!

Adam dedi! Acaba benim nick'ime gönderme olarak söylemiş ola bilir miydi? Bunu öğrenmem lazımdı ve bu yüzden ne düşündüğümü ona söylemek doğru olurdu.

buadambirhic;

~Ah ciddi misin sen adam deyince  aklınca kullanıcı adıma gönderme yaptığını mı düşündün işte buna gülerim asdfasdfasdfasdfasdf

Ne cevap verecek acaba. Daha karakterini pek çözmemiştim. Ve çözmek pek de zor olmayacakmış gibi geliyor.

bukizbirhic;

~Müneccim misin kardeşim?

Yiooo, ne alaka bacım falan. Sadece ultra zekiyim. 

buadambirhic;

~Yooo müneccim değilim Eymenim jbvgkebyhj

Mükemmel bir cevap verdim. Kendimle gurur duyuyorum. Yani aslında kim olsaydı öyle derdi de ben bir başkayım.

bukizbirhic;

~Ha ha ha çok komik *-*

Konuştuğum kişiyle o kadar eğleniyordum ki anlatamam. Büyük ihtimalle insanların çok az görebildiği gamzelerim ortaya çıkmıştı. Telefonun içine girmiş gibi hissettiğimden yanımdan kimlerin geçtiğini, bana kimlerin çarpacağını(!) göremiyordum. Yine vücuduma çarpan minik bir vücut vardı. 

O an nereden geldiği belli hislerle olmayan istemsizce elim çenesine gitti ve yukarı kaldırdım. Yüzüne bakmak istemiştim. Utanmıştı. Adamın baktıkça bakası geliyordu avuç kadar olan yüzüne. O kadar özenliydi ki yanaklarından tutup çekiştirmek isteye bilirdim. Ama daha aramızda olan garip uzaklıktan dolayı bunu düşünemezdim bile.

Çenesini kaldırdığıma göre bir şey söylemem gerektiğini düşünerek hemen lafa daldım.

~"Bu iki oldu dikkatsiz kız"

Acaba başka bir şey söyleseydim daha mı iyi olurdu? 

~"İki olduysa sana ne kardeşim!"

Bana çarpıyorsun ya ağaca değil. İnsanım ben de. Oradan bakınca kütük gibi mi duruyorum? 
Ama kavga modumda olmadığımdan üzerine gitmeyecektim.

~"Peki öyle olsun"

Sonuçta deve güreşi oynayama toplanmıştık. Yaren de benim içimi okumuş gibi yapıp sorusunu Deniz'e bakarak sordu.

~"Sen kaç kilo taşıyabiliyorsun?"

Ekim'in yüzünde öyle garip bir ifade vardı ki haykırmak ve ciddi durmak arasında kaldım. Kesinlikle bu yüz ifadesini aklımda tutup eve gidince haykıracaktım.

~"Bilmem seni taşırım galiba." 

Yaren sevinçle ellerini bir birine çırptığında Deniz ve Ekim ona tuhaf tuhaf baktı diye ben de çoğunluktan geri kalmayayım diye  o şekilde baktım.

~"Şimdi Deniz sen beni, Eymen de Ekimi kafasına alacak minderleri yere serip deve güreşi oynayacağız."

İtiraz edecekmiş gibi bir hali olan Ekim sözünü söylemeye hazırlandığı anda Yaren sesinin tonunu bir az daha kaldırarak onun sesini bastırdı.

~"İtiraz edenler beddualarımı üstüne alır." deyip ibnemsi ama içinde piçlik barındıran bir gülümseme yaptı. Ekim de bu sırada nefret dolu bakışlarını bırakıp bana döndü.

~"Çok ağır değilim merak etme" dedi. Ağır olsan ne olacak kaslıyım ben bir kere.

(♥♥♥)

Bir az sonra Ekim'i boynuma almış onun dengesini kurmasını bekliyordum. Eğer oyun cezalı olsaydı daha iyi oynardım ama şu anda fena sayılmazdık.

Yukarıdakiler birbirleri ile boğuşurken Denizin bir hile yapmamasına dikkat ediyordum. Ben karşı taraf hile yapmasın diye uğraşırken Ekim efsane taktikle Yaren'in dikkatini dağıttı.

~"Kanka şu vampir günlüklerindeki Damon..."

Ve sonuç! Biz kazandık!

Hayallere Hoş Geldin/Eymen/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin