Prologue

699 59 3
                                    


"ကိုယ္မင္းလိုခ်င္တဲ့အရာကို ေပးႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး၊........................... ျငင္းေပးပါ။"

"ဗ်ာ..... ......................................ကၽြန္ေတာ့ကို နည္းနည္းေလးေတာင္ အခြင့္အေရးမေပးေတာ့ဘူးလား အစ္ကို"

တည္ၾကည္ခန္႔ညား မႈျပည့္ေနေသာ မ်က္ႏွာေပၚတြင္ ညင္သာမႈမ်ားကင္းမဲ့ကာ အသက္မဲ့ေသာ မ်က္လံုးမ်ားပင္ ကန္ေရျပင္ကို ေငးေနေသာ သူအားၾကည့္ကာ လရိပ္ေအာက္တြင္ ရပ္ေနေသာ ေကာင္ေလး အသက္ကို ျပင္းျပင္ရႈကာ "ကၽြန္ေတာ္ အစ္ကိုေတာင္းဆိုတာကို မလုပ္ေပးႏုိင္ဘူး အစ္ကို"

ကန္ေရျပင္ကို ေငးေနေသာ သူ၏မ်က္ႏွာတြင္ စိတ္ရႈပ္ျခင္းအရိပ္အေယာင္မ်ား ေနရာယူလာသည္။

"အစ္ကိုက အစ္ကိုခ်စ္တဲ့သူအတြက္ အဲ့ဒီ ကိစၥကိုျငင္းေပမယ့္လည္း ကၽြန္ေတာ့္အတြက္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ ခ်စ္တဲ့သူ အတြက္ ေနာက္ဆံုးလုပ္ေပးႏိုင္တဲ့အရာမို႔ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ မိဘေတြ စီစဥ္ေပးတဲ့အတိုုင္းပဲ ဆက္လုပ္ရလိမ့္မယ္ အစ္ကို" 

ေလညင္းေလးမ်ား ညင္သာစြာတိုက္ေနေသာ္လည္း ကန္ေရျပင္ေဘးတြင္ရပ္ေနေသာ လူသားႏွစ္ေယာက္၏ ရင္ထဲတြင္ေတာ့ မုန္တိုင္းမ်ားထန္ေနသည္။

unicode version

"ကိုယ်မင်းလိုချင်တဲ့အရာကိုပေးနိုင်မှာမဟုတ်ဘူး ................ငြင်းပေးပါ။"

"ဗျာ...............ကျွန်တော့်ကို နည်းနည်းလေးတောင် အခွင့်အရေး‌မပေးတော့ဘူးလား အစ်ကို"

တည်ကြည်ခန့်ညားမူပြည့်‌နေသောမျက်နှာပေါ်တွင် ညင်သာမှုများကင်းမဲ့ကာ အသက်မဲ့နေသောမျက်လုံးများဖြင့် ကန်ရေပြင်ကို ငေးနေသောသူအား ကြည့်ကာ လရိပ်အောက်တွင် ရပ်နေသော ကောင်းလေး အသက်ကို ပြင်းပြင်းရူကာ   ....."ကျွန်တော် အစ်ကိုတောင်းဆိုတာကိုမလုပ်ပေးနိုင်ဘူးအစ်ကို ။"


ကန်ရေပြင်ကို ငေးနေသော သူ၏မျက်နှာတွင်စိတ်ရှုပ်ခြင်းအရိပ်အယောင်များနေရာယူလာသည်။

"အစ်ကို ကအစ်ကိုချစ်တဲ့သူ အတွက် အဲ့ဒီကိစကို ငြင်းပေမယ့်လည်း ကျွန်တော့်အတွက်လည်း ကျွန်တော်ချစ်တဲ့သူ အတွက် နောက်ဆုံး လုပ်ပေးနိုင်တဲ့ အရာမို့ ကျွန်တော်ကတော့ မိဘ တွေ စီစဉ်ပေးတဲ့ အတိုင်းပဲ ဆက်လုပ်ရလိမ့်မယ် အစ်ကို"

လေညင်းလေးများညင်သာစွာတိုက်နေသော်လည်း ကန်ရေပြင်ဘေးတွင် ရပ်နေသော လူသားနှစ်‌ယောက်၏ရင်ထဲတွင်တော့ မုန်တိုင်းများထန်နေသည်။


Please! Let Me Be Your Second?Where stories live. Discover now