Teil ohne Titel

645 21 2
                                    

Ahoj, předem se musím omluvit, pokud jsem vás vyrušila od něčeho důležitého jen kvůli tomu, co sem právě píšu. Tohle není kapitola (i když to už vám asi došlo) Poslední část Run Away jsem smazala, protože se mi to celé nijak zvlášť nelíbilo. Nebyla jsem s tím spokojená. Kapitola měla taky značně menší ohlas než obvykle (ne, že bych to smazala jen kvůli tomu, jen mě to utvrdilo v mém dá se říct bezvýznamném rozhodnutí :D)

 Mým plánem bylo dál pokračovat od poslední zveřejněné kapitoly. Napsala jsem si i nějakou tu osnovu, ale jen zpola... Chtěla jsem, aby ta kapitola měla třeba i nějakou menší zápletku, jenže tu stále nemá (ani nevím, jestli ji vůbec někdy bude mít) Takže se vlastně nic nezměnilo. Otevřený konec, kupa otazníků a hlava bez nápadů. Hahhh....když si tento text po sobě čtu, tak to všechno zní, jako bych tu psala o něčem důležitém :DD Asi to se mnou jde rychleji z kopce, než jsem si myslela. 

Možná bych mohla zmínit i ten důvod, proč jsem sem něco vůbec psala...Ehm....Začala jsem psát kratší povídky na téma Teen Wolf: SHORT STORIES TW, protože jsem zjistila, že dokončování fanfikcí s celkem propracovanými detaily mi asi...nejde, nebo se spíš k tomu nedokážu dokopat. Myslím, že je to celkem očividné. Jsou tam zatím jen dvě kratší povídky, ale plánuji pomalu přidávat. Můžete klidně i navrhnout vaši oblíbenou postavu z TW a já bych se pokusila něco napsat. Budu ráda vaše přečtení a upřímné názory :) 

Přeji hezký večer

ema1313

Run Away! [Teen Wolf FF CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat