(След концерт)
Taehyung вкара Jungkook в стаята си и блъсна вратата. Започнаха да се целуват. Kookie прокарва пръсти през потната коса на Tae. Taehyung започна да масажира члена на Jungkook през панталоните му.
И двамата се събличат и тръгват към дивана. Taehyung бутна Jungkook, той падна на него, а Taehyung оставя целувки по врата и надолу по гърдите му.
Tae разпери краката на Kook. Taehyung пое пениса на Jungkook в устата си. Ръцете на Kookie са заплетени в косата му, бутайки главата на Tae, искайки още.
-Моля те, не спирай....Ти се справяш толкова добре-Изкикоти се.
Taehyung го пое по-дълбоко в устата си.
-По-добре спри, близо съм.
Taehyung знаеше какво харесва Jungkook, знаеше как да го направи слаб. Tae протегна ръка и сложи пръст в устата на Jungkook. Увери се, че Kookie е достатъчно мокър и мнимателно вкара показалеца си, гледайки реакцията на Jungkook.Taehyung започна да движи палеца си, докато целуваше бедрата на Kookie.
-Толкова добре. Продължавай. Jungkook се движеше в синхрон с пръста на Taehyung. Tae изви пръсти точно под правия ъгъл. Накара Kook да се задъхва и това му харесваше. Потната коса на Jungkook се прилепи към челото му, очите му се затвориха.
-Толкова съм близо.. Сложи още един пръст.... Моля, просто така..... Ще свърша. - След малко свърши.
Kookie отвори очи и видя Tae между краката си.
-Толкова си секси, хюнг.Jungkook започна да гали члена на Tae. Той пусна нисък стон, защото Jungkook изглеждаше толкова добре. Taehyung целуна грубо Jungkook, докато сяда и го дърпа над него. И двамата стенеха, докато Kookie се движеше нагоре-надолу. Taehyung стисна гърлото на Jungkook. Kook издаде напрегнат стон. Jungkook започна да дере Tae по гърба и рамената. Taehyung пуска гърлото на Jungkook, и Kookie свърши заедно с Taehyung. Тялото на Kookie легна върху това на Tae. Заспаха прегърнати.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Дано ви харесва. Знам, че не ме бива да пиша смутове, но ще хд.Приемам критики.
Ако искате, може да предлагате за кой шип да е следващия смут:)
(Той може да е за която група или шип се сетите.)Сори за грешките<3