Трети ден на пътуване в клас. Класът беше отишъл на плажа, който не беше твърде далеч от каютите. Джаксън е раздразнен и напълно ядосан. Два дни минаха откакто той и Марк се събраха и всеки ден правеха любов през по-голямата част от нощта. И все пак Марк стоеше и разговаряше с един съученик. Специален съученик, който харесва Марк. Той не беше наясно с това и говореше щастливо с развеселения съученик. Джаксън и Марк почти не си говориха по цял ден. Марк разговаряше с някой съученик, докато той можеше да прекара време с новия си партньор. Това дразнеше Джаксън.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Двете момчета влязоха в каютата, Джаксън затвори вратата, след него и я заключи след това. Беше около 20:00часа. По това време всеки се беше върнал в собствените си каюти. Почти веднага след като влязоха, Джаксън хвана Марк за ризата и го бутна към вратата. Преди Марк дори да отвори уста да проговори, Джаксън заговори.
- Не говори. Не стени. Или ще съжаляваш. - Той целува грубо врата на Марк. Марк тихо простена от усещането. Той беше изплашен. Джаксън подава ръка нагоре под бялата тениска на Марк и започва да я дърпа от другото момче. Джаксън започна да целува момчето когато докосва торса на гаджето си. Джаксън се втренчи в тялото на Марк. Той разкопча колана на му, и смъкна панталоните му грубо. Джаксън сграбчи устните си около члена на Марк. Оставя мокри целувки тук и там, докато върти езика си около него. Тъкмо Марк щеше да свърши,когато
-Застани на четири крака.- Джаксън каза, след което бавно навлезе в него. Вътре, усещането за стегнатите топли стени на Марк почти го накара да свърши на място. Марк беше напълно забравил предупрежденията на Джаксън, удоволствието го изпращаше отвъд ръба. Започна да стене
-Млъкни.
-Не мога.
-Не можеш какво?
- Да съм тих.
-Опитай. Ще съжаляваш, ако не го направиш. - Той не го послуша и започна да стене още по-силно.
-Бъди тих ти казах. Не слушаш.-на Джаксън се измъква от момчето и Марк изхленчи при липсата на члена на Джаксън. Джаксън легна на ръба на леглото, дърпайки Марк в скута си, Марк послушно седна. Той сам седна върху него, и така Джаксън отново навлезе в гаджето си. И двамата започнаха да стенат. Той се държи за бедрата на Марк и го кара да се смили, показвайки на Марк какво да прави. След няколко секунди Джаксън пуска Марк и той хленчи. Той започна да се задоволява сам с ръка. Стенеше тихо и диша тежко, най-накрая имаше малка почивка от грубостта на Джаксън. Поне докато той хвана Марк за ръцете, дърпайки ги, така че момчето да е стабилно. Той влезе грубо в момчето и Марк изпъшка от удоволствие.
-Ах.
-Не говори.- Джаксън кара Марк да лежи по корем. Той тихо отново влезе в него. Гърдите му са обърнати към гърба на Марк.
-Чувствате ли се добре? Хм? - Джаксън поставя ръцете си от двете страни на главата на Марк, когато той започва да се движи.
- Чувстваш ли се добре? Отговори ми.- Джаксън се за биваше в него по-бързо и по-дълбоко, удряйки сладкото място на Марк отново и отново. Джаксън хваща косата на Марк и го дърпа назад, така че гърба на Марк е притиснат към гърдите му.
-Чувствам се толкова добре.
-Чувстваш се добре? Ах, радвам се да го чуя.- Джаксън обгръща дясната си ръка около гърлото на момчето. А другата ръка уви около члена на Марк.
-Ах невероятно.
-Наистина?
-Моля те, не спирай.- Момчето се усмихна доволно, докато още се за биваше в гаджето си.
-Ще.....свърша- И двамата свършиха едновременно.
-Просто какво .. Какво се случи с теб, за да си такъв?
-Не говори с другите момчета, защото си мой.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ткаам ето го и смута за адашката.
seXa_na_vkOOk та дано ти харесва. <3Ако някой иска може да си поръча шип. Или шипове. Колкото повече шипове си поръчате, толкова по-добре за всички хд. Аз няма дамсиля за кой да пиша, а вие ще получите каквото поискате.
Таа ай стига съм говорила простотии. Приемам критики.
Сори за грешките, просто ме мързи да проверявам за такива😂🤷Бай бай💜😁