Part~8

514 78 28
                                    

Zing ni chhuak chuan jungkook a mit chu a rawn en ser2 a...a mut na khum a tang chuan Thil hriat chhuah nei ni awm tak hian a tho chhuak hluai a...ni e a awmna chu an in a ni lo Tih chu ani...chuan khawnge tae....a hawi kual a thlalak pa1 chu ahmu a a  rilru buai na zawng2 chu a reh fel ta duak a...

Ohh..ni tak kum5 liam ta a tae nen a amusement park a an thlalak dun kha chu bedroom lian tak ah bangah chuan alo in bel kuau a...a nui suk a amit chu an nuai sa2 a...

Kawngkhar pa1 chu a rawn ri in hawng riai2 a..morning wish a tan chuan a va han tha teh lul em...tae chu shower nei zo hlim Tih hriat takin a sam te chu a huh hnap a..towel chu a a kawngah chuan a khup chung hret khuh vel chuan a hreng a...a va han sexy chiang tak emm...

"Baby.."

Jungkook chu a ngaihtuah na a tang chuan  aharh zawk a..

"Ohhh...ka...ahh..chau lo e.."a ti bah nak a...a rilru a awm chu amah leh Taehyunga chiah chuan an hria...tae chu anui suk a...jk lam chu a rawn pan phei a...jk chu a lo sen tan tan a..Taehyunga chu jk bulah chuan a va thu hnai a

"Chuan tae..ngati nge kan thlen hun vel Engmah ka hriat ve loh..."

"Ahh...nia baby i mu tui lutuk a Tih harh che ka duhlo a..bakah lo ti harh che pawh ni ila kan thlen ve leh kan mut leh tho angai dawn sia..awle2 ka thiam loh ani..Mahse ka...ok ok ka thiam loh vek ani...thinrim tawh lo la...baby.."

Jk chuan a hmui chu a la ti pawrh tarh a...ni e a tan chuan hrilh hai thlak ve em ani..taehyung a laka han intih pangchang vel chu nuam ati hrim2 bawk a

"Chuan ti khan min ngaidam tawh angem"tae chuan jk hmui fawh zeuh pah chuan a ti a

"Imm...tae..Mahse ka hlauthawng hman tep a...he room lian tak leh ropui tak ah hian Tumah ka hmu silo a..khilai a poster khi hmu lo ila chuan ka au vak ngei ang"Tih pah in tae nen a an thlalak chu a kawk a

"Hahh..baby i la hria em...khimi ni khan jaebum an i kut a lo vawn a vanga jaebum nen kan insual lai a i lo tah pur lai kha"a nui var2 a

"Aw...tae...jaebum an a hlauh che a vanga baklenga a tlan haw kha"Tih pahin anui er2 a

"I tan te chuan..baby"a vawi2 nan tae chuan a bula bunny teeth lang a nui cute em2 mai chu an fawp leh vang2 a...reilo te a tan a a hlimna tur chu thlah leh tawh loh tur a a kianga awm a a nunhlui ti hrehawm tu laka tanga chhuah a a kianga hlim taka awm reng chu a thlakhlelh ber chu ava han ni teh lul dawn em...

"Tae...i pa chu Enge a an...heta kan kal chhan ber ani sia...chuan tunah hlim takin in ah kan lo awm mai2 sia.."

"Baby a tha hrih tunah chuan ka nu in a enkawl a chuan Vawiin ah kal na tur kannei lawk a...shower nei phawtla chuan breakfast zawhah kan chhuak lawk dawnnia aw.."

Jk chuan a lu chu a bu nghut a...an awmdan chu ahrethiam lo tak zet..tae pa vanga kal annih maibakah a serious hle khan a sawi bawk sia..chuan tunah tae lah hian ngaihtuah hmel ang pawn alang silo...

Huizz....Engpawh nise taehyung an a sawi chuan engkim a dik vek tur ah angai...a ring tawk a..taehyungan a rilru Tih hah a duh loh vang ni ah te angai a..lungawi tak chuan shower chu anei ta a

_________________________

"Tak2 maw tae...chuan2 kei leh yoongi leh hobie leh namjoon hyung maw...aw lalpa leh...tae ka lawmpui a che...chuan hethil hi aman a duh ngei Tih i hre chiang em?enga!!i surprise dawn maw...anih lo pawm lo ta se...ohh..tae....i in rintawkna ka Lawmpui ache...ok..bye"jimin chuan abula a phone hmang nin hmel zeta lo ner nang chu ava en a...

"Yoongi hyung ti khan i cute lutuk"a nui er2 a

"Chuan in thilsawi zo zai kha min han hrilh ve dawn lo em ni"a ti bung hmuk a

GAME OF LOVE °VKOOK° (MIZO)Where stories live. Discover now