Özgüven kimlerde olur ?

711 20 6
                                    

Evet arkadaşlar bu sorunun cevabını sadece benim gibi sismanlar bilir. .Özgüven zayıf insanlarda bulunur neden mi ?

Hiçbir şişman dapdar badi ile kombinini tamamlayamaz malesef.tamamlasa dahi zayif insanlar gibi rahat rahat yuruyemez ya eli gobegindedir ( elimizle gobegimiz kapanacakmis gibi ) yada üzerine bol bir hirka giyerek kilolarımızı sakladığımızı düşünürüz...

Mesela her şiskonun dolabinda "zayıflayinca giyecegim" diyerek aldığı birsürü kıyafeti vardır ve hicbirini atmaya yada baskasına vermeye kıyamaz.çünkü zayıflayinca giyecegine inanır fakat zayiflamak icin cabalamaz.cabalasada 3 gunu geçmez. ..

Şismanlar mutlu değildirler...içlerinde her zaman bi kaygı vardır...

Öyle değil mi sizde zayif bir insan gördüğünüzde imrenerek bakmiyormusunuz ?

( tabi bunu kimseye farkettirmeden icimizden yasiyoruz ).

Ve bu sabah artık bazı zincirleri kirmam gerektigini dusunuyorum.ne dun yedigim pasta damagimda nede yediğim hamburger...onlar gecici heves ve ben gecici hevesler ugruna bir ömrümü mutsuz geciriyorum.aynalara kusuyorum ...Ben yıllarca hatayi burada yapmisim...

Benimle birlikte boyle düşünüp bende varım! Diyen var mi ? Bana arkadaslık edecek bu uzun yolculukta...

Zayıflamak istiyorum !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin