O his

29 10 0
                                    

Her gece yattığında içinde kalan o eksik hissin ne olduğunu düşündün mü hiç? Hani kavga ettikten sonra "keşke şunu da söyleseydim." veya "keşke şunu da yapsaydım." dedittiren o his.

Bu his iki uzak ülkede jack ve mark'ın içini kemiriyordu. Mesafelere karşın sanki içlerinden şu an kalkıp birbirlerini görmek istiyorlardı.

Mark aslında bunu düşünmemiş değildi. Patates diya... Ahem. İrlandayı görmek hoş olabilirdi. Ama İralandayı asıl güzel yapan ise onu görme ihtimali idi.

Neyseki bu düşünceyi aklından hemen atıverdi çünkü yüce teknoloji ve grahambell in yüce icadı aracılığı ile...

TELEFON ETME KARARI ALDI. (youtuber maaşıyla mümkünse en pahalısı ile)

İçindeki hisleri takip etti ve onu uzun süredir görmediği, konuşmadığı ve aralarının soğumuş olabileceği ihtimalinin verdiği utancı kırıp attı.

Çalıyordu...

Çalıyordu...

Çalıyordu...

The number you have called can not be reach at the moment. Please try again later.

Yüksek sesle küfür etti ve bir hışımla telefonu boğmak istermişçesine yastığının altına koydu ve sonra derin bir nefes alarak tavana baktı. Kendine şöyle dedi...

"Ulan amk salağı..."

Ve şimdi ise İrlandanın Amerikadan 4 saat geride olduğu ve Mark'ın Jack'i sabaHIN KÖRÜNDE (6) aradığını kabul etmesi ve ezikçe yatağında ağlayarak uyuması lazımdı.

Ve yaptı da.

O saatten sonra ise cesaretini tekrar toplayamadı ve bu nedenle tekrar aramadı...

Bu sırada ise içindeki garip pişmanlık(?) Hissini gidermek için hentai (anime pornosu) izleyen jack telefonunda bir cevaplanmamış arama olduğunu fark etti.

Bunun Mark'a ait olduğunu görünce oldukça şaşırdı. Geri aramalı mıyım diye merak ediyordu.

Bu garip duygularının üstüne bir de onun araması büyük bir tesadüftü, açıkçası onu armasını beklediği son kişiydi Mark.

Neden aramış olabilirdi ki diye düşündü.

Belki bir video içindi.

Belki hal hatır sormak istemişti.

Belki bir şeyin haberini verecekti.

Belki bir yere davet edecekti.

Belkide sadece götüyle aramıştı...

Şu saatte aramasının tek açıklamasının Mark'ın götü olduğunu düşünen jack hentaisini kapattı ve yatağına geçti.

Yarın kesinlikle hentailerle ilgili bir video çekecekti...

Yavaşça rüyalar alemine daldı ve o garip hissini düşünmemeye çalıştı.

Rüyasında tam magnum reklamı çekilcek tarzı bir odadaydı, arkadan çalan hafif caz ise duruma tuz biber olmuştu.

Merakla etrafı gezindi; yüksek bir binadaydı, gecenin en derin saatlerine yaklaşıyordu, şöminenin ışığı ile birleşen loş ışık şuradan bir yerden Mr. Grey çıkacak hissiyatı veriyordu, modern ve sade mobilyalar çek üstüme barbieli battaniyeyi otur beş sezon dizi izle diyordu.

Yavaş adımlarla odanın neredeyse yarısını kaplayan cama ulaştı, attığı her adımdan derin bir ses çıkıyordu ki kısa bir zaman dilimi içerisinde tek ayak sesinin kendisine ait olmadığını fark etti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Septiplier #SHİTSTORY #ONESHOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin