Prefata.

89 4 1
                                    

               

                         Ca sa va pot spune povestea mea trebuie sa incep cu inceputul.O sa va povestesc toata mascarada asta.

                        Acum 1260 de ani a inceput totul . Imparatii gemeni ai Halfdan-ului,Aaron si Kalaed,au impartit regatul lor in 2 . Aaron a luat lumea de sus , unde traiau oamenii , iar Kalaed si-a ales lumea de dincolo.Kalaed insa era insetat de putere si razbunare, nu suporta gandul ca pe lume mai esxista o fiinta exact la fel ca el, si anume fratele sau .A devenit rau,malefic deschizand o poarta intre cele doua lumi , pe care a numit-o Onix, si punand toate sufletele din lumea de dincolo sa terorizeze oamenii din lumea de sus.Aaron a incercat sa-si potoleasca fratele promitandu-i aur si pace pentru tot restul vietii in lumea de jos .Asta nu a functionat , Kalaed a trimis toate spiritele din lumea de jos in lumea de sus si cu ajutorul lui Cynbel , marele vrajitor din Halfdan,le-a transformat in monstri.Si nu orice monstri ci monstrul dinauntrul sufletului,creand astfel cele mai oribile creaturi datorita rautatii oamenilor.Aaron nu a supravietuit atacului iar Kalaed aproape a preluat controlul lumii de sus. Aproape.

                      Junes,sotia lui Aaron,voia razbunare.A cerut ajutorul mamei naturii,Caiside,pentru a putea lupta impotriva monstrilor, insa aceasta nu era suficient de puternica pentru a lupta cu atrocitatea.Dar putea sa ajute cu altceva, i-a poruncit lui Junes ca aduca la palat 1 dintre cei mai curajosi barbati , o pereche de gemeni, si 2 dintre cele mai frumoase femei din regat.Junes a adus perechea de gemeni,pe Aedan si Gervas,apoi pe Edgar, fratele ei si in final ,pentru femei, a propus-o Adelaid,cea mai buna prietena a ei si pe ea insasi , amintinu-si cum Aaron o rasfata tot timpul spunandu-i ca s-a insurat cu cea mai frumoasa femeie din regat.

                      Asa s-a nascut prima echipa de vanatori de monstri,echipa Maxime. Caiside le-a dat lui Aedan si Gervas puterea focului,lui Edgar puterea aerului,Adelaidei puterea pamantului iar lui Junes puterea apei.Apoi,cu in fier incins, fiecare si-a tatuat semnul propriului element pe omoplatul stang.

                   Totul a decurs conform planului ,pana cand unul dintre gemeni,Gervas,a fost muscat de un monstru.Caiside a incercat sa-l salveze fara sa-l raneasca mai tare,insa a fost imposibil .A trebuit sa-i atribuie lui Gervas puterile tuturor elementelor pentru a supravietui,ceea ce insemna o durere insuportabila si ore intregi de chin.Aedan a insistat ca fratele sau sa fie salvat si asa s-a nascut primul hibrid ,vanatorul indreptatit cu toate puterile naturii si insemnat si cu celelalte 3 elemente.

                  Caiside s-a asigurat ca generatia de vanatori va ramane pe pamant si a mai inzestrat cateva echipe de 4 vanatori, lasand cea mai buna echipa ,echipa Maxime,cu 5 persoane,cate un vanator pentru fiecare element si un hibrid,apoi a prezis ca,odata la 18 ani ,echipa Maxime va avea urmasi ,insa pastrand 3 semne ale hibridului nou nascut ascunse pana evaluare pentru a nu fii tinta lui Kalaed.

                 Cam asta a fost povestea haosului,insa nu si povestea mea.Numele meu este Aelia si am 18 ani.Am semnul aerului pe omoplat insa m-am nascut din oameni normali,parintii mei nu sunt vanatori si nu au vrut sa accepte faptul ca eu sunt.Ma ascundeau de lume,nu aveam voie sa port bluze subtiri,si imi acopereau mereu semnul cu bandaje.Le era rusine ,erau niste lasi.Si m-au tot ascuns pana am facut 6 ani .Era timpul sa merg la scoala.Atunci au venit evaluatorii.Evaluatorii erau fosti vanatori,unii chiar profesori,care cautau potentiali vanatori pentru a fii dusi la scoli cu pregatire speciala.Ai mei nu voiau sub nicio forma sa ma lase in mana lor ,asa ca mama a facut un pact cu o vrajitoare ca sa imi acopere semnul in ziua in care vin evaluatorii.

                Aratam hidos fara semnul meu pe spate si ii uram pe cretinii astia de parinti.Ce credeti?Nu le-a iesit jmecheria.Cand au sosit evaluatorii,semnul meu a spart vraja si a inceput sa luceasca,sa umple toata camera de lumina,cea mai puternica lumina pe care am vazut-o vreodata.Cand s-a oprit stralucirea ,semnul meu aparuse din nou,nu mai era ascuns.Evaluatorii m-au luat cu ei in Centrul Halfdanului, in capitala,la Gaiane.Cu parintii mei,nu stiu nici pana in ziua de azi ce s-a intamplat . Imi e putin dor de ei dar au incercat sa-mi schimbe menirea si pentru asta nu-i pot ierta.Chiar imi doresc sa stiu de ce au facut asta.

               Acesta este al 18-le an , anul in care va fii prezentata a 70-a generatie a echipei Maxime,si maine au loc evaluarile.

                      

MONSTER HUNTERS - Deafeat the evilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum