Capitolul III

18 1 0
                                    

Am fost transportati cu o masina la sediu . Ma asteptam la o casa decenta , dar am dat de un palat . Era imens . Cinci etaje, lung de cel putin 5000 de metri si arata exact ca un castel din povesti .

" Acesta este sediul vostru , sediul Maxime . " a spus Misty conducandu-ne spre intrare . 

" Arata ca un castel dar este o fortareata . Aceasta casa este blindata . Oricine intra in casa neinvitat risca sa nu mai iasa viu sau isi va petrece o eternitate pierdut inauntru caci pentru intrusi casa se transforma in labirint . " ne-a explicat mai departe Misty 

" Si pentru noi nu va fii un labirint ? " a intrebat Aiden 

" Pura Magie . Casa are abilitatea de a recunoaste persoanele care intra . A fost vrajita sa va recunoasca numai pe  voi si pe cei pe care ii invitati voi in casa . O metoda de aparare foarte reusita, pot spune . " 

Toata chestia asta cu echipa Maxime este dubioasa pentru mine. Am crescut de mica invatand despre vanatorii de monstri . Ce obisnuiti au sedii obisnuite . O casa obisnuita , blindata evident , dar nimic special.

" Noi de ce nu stiam nimic despre echipa Maxime ? Adica noi am invatat toata viata despre vanatorii de monstrii .Si nu am invatat nimic despre castele sau detalii ca astea. " m-a luat gura pe dinainte .

" Pai gandeste logic , draga mea . Daca am dezvalui tuturor detaliile despre echipa Maxime si despre descendenti , oricine isi poate face o idee despre cum poate infrange o asemenea echipa . Fiecare vanator din lume isi doreste sa ajunga in cea mai buna echipa deci mijloacele de a ajunge acolo nu sunt importante . Asta e rasa umana , avem magie si monstrii dar suntem inca oameni . " m-a lamurit Misty .

" Deci aici o sa stam tot restul vietii noastre ? " a intrebat Katherine 

" Oh , bineinteles ca nu , scumpo ! Puteti iesi din casa , nu e o inchisoare dar va este interzis sa iesiti singuri . Va trebui sa iesiti in perechi sau chiar mai multi caci daca va intalniti cu vreun monstru pe drum nu-l veti putea invinge singuri . " 

Cand am intrat in casa am fost uimita . Intram intr-o sufragerie uriasa , unde pe fiecare perete exista un raft plin cu carti si o scara lunga statea rezemata de lemnul bibliotecii . Adevarul e ca aveai nevoie de o scara , biblioteca avea cel putin 2 metri inaltime . In mijlocul uriasei camere si aflau mai multe canapele din piele neagra ce pareau foarte confortabile si o masuta de cafea . De tavan era atarnat un candelabru urias din stivla ce lumina toata camera . 

" Fiecare dintre voi va avea o camera a lui . Va vine sa credeti sau nu , inafara de sufragerie mai sunt doar 6 camere in casa . " 

" 6 ? Dar noi suntem 5 ! "a spus nedumerit Luke 

" Tu chiar crezi ca o sa lasam 5 adolescenti de 18 ani singuri intr-o casa asa mare plina cu potiuni si obiecte magice care pot distruce jumatate din oras ? " a spus Misty sarcastica .

" Deci tu vei sta cu noi ? " a intrebat Mason . 

Ce-i cu toate intrebarile astea , oameni buni ?! 

" Da ,da ! Sigur ! Asta imi doresc sa fac pentru urmatorii 18 ani . " a dat ochii peste cap .

" O sa stati cu instructorul vostru , Adam  . " a spus ea aratand catre o usa .

De acolo a iesit instructorul nostru . Ei bine , el arata bine . Inalt , satem , ochii albastrii si i se zarea abdomenul bine lucrat prin tricou . Cred ca-mi place din ce in ce mai mult echipa Maxime . 

Ca sa fiu sincera toti baietii din echipa noastra aratau bine .  Mason e un brunet inalt cu ochii albastri proeminenti . Aiden are parul saten , ochi caprui si o barbie proeminenta intr-un mod foarte atragator. Luke  are parul saten spre blond si cret , e inalt si are ochi albastri . Nici nu am observat pana acum cat de bine arata coechipierii mei . 

" Eu sunt Adam . Voi fii antrenorul vostru dar in acelasi timp si mentorul vostru . " a inceput sa vorbeasca instructorul cu ochii pe mine . 

In timp ce Misty citea " regulile de ordine interioara " -asa cum le numeste ea , Ii simteam ochii lui Adam holbandu-se la mine dar nu voiam sa ma intorc , am vrut sa-l las sa admire putin.

MONSTER HUNTERS - Deafeat the evilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum