Gods it's Logan Lerman with the PJO movies ALL OVER AGAIN...

94 7 0
                                    

Hi guys! I'm afraid I'm going to have to end this book right here... BUT.

BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT. BUT.

I AM planning on doing a NEW story!

Avalon High: The Prince and The Servant.

It IS a Merthur (Merlin × Arthur) story soooo...

IF YOU LOVE MERLIN CHECK IT OUT! BAI!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 28, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Percy Jackson ,Merlin and Avengers songs!!!Where stories live. Discover now