Yeni Okul Yeni Hayat

138 2 0
                                    

Tanitimi okumanizi tavsiye ederim  bilgiler edinebilirsiniz . :)

Annem oleli 9ay oldu  hala olayin sokundaydim sonucta annemi babam oldurmustu hemde gozlerimin onunde .Okula baslamak istemiyordum zaten okuluda asmistim epey , fakat annanem bu ailede bir seyler basarabilecek tek kisinin ben oldugumu soyleyip beni bir okula yazdirdi  ,afedersiniz ama  buraya okul demeye  sait gerekiyor.

Bugün yeni okuluma  gidecektim ustume siyah t-shirt altima siyah taytimi giyindim  ve belime kirmizi gomlegimi taktim . Söylemismiydim ? Sert kız olmaya karar verdim. Okulun kapisindan girdigim an  okuldaki picleri gorebiliyordum  hepsinin kucağinda bir kiz var  ellerinde sigaralar  ,etekleri götlerine gelmis kaşarlar  .Okulun buyuklugunu incelerken dalmisim ve yanlisikla bir kiza carptim ,etegi o kadar kisaydi ah evet oda o kaşarlardandi . Bana dogru yaklasti ve eliyle omzumu itti "Ne yaptigini saniyorsun sen yeni kiz !?"  yeni geldigimide nerden anladi ? Ne yapacagim daha ilk gunden kavga edersem okuldan.. Hayir selin ! Unutma sen sert kizsin . "Afedersin canim bilerek oldu " deyip ilerlemeye basladim . Kiz arkamdan gelip kolumu tuttu "Sana kurallari ogretmediler sanirim guzelim , burasi benim yerim  ettigin laflara dikkat etmelisin " kiza dogru yaklasip "Ah oylemi guzelim  . Bilmen gereken bir sey var ,  senin bu laflarini götüne sokmak icin geldim " tam kizla  kavga edecekken bir kiz beni cekti ve ilerlemeye basladik ,sonunda durduk kiz elimi birakip "Ne yaptigini saniyorsun o Aleyna bu okulun en populer kizi ona bulasirsan nazik olmicam seni siker !"  kiz cok guzel bir kizdi kumraldi  . Sessiz kalmak zorundaydim cunku neden o kiza o laflari ettigimi bende bilmiyorum "Neyse bosver ben ezgi sende yeni gelen kiz olmalisin adin ne ?"

"Selin " kiz yurumeye basladi ve benden yanindan yurumeye basladim "Sert bir kiza benziyorsun ,ama sana   mujdem var bu okulda sert olursan kazanirsin " istemsizce guldum cunku sert olmak istiyordum  babamin kiriklarini tamir etmek  hicbir erkege guvenmemek   ve cozumum sert olmak cunku sert olursan kazanirsin  .Kizin benim sinifima dogru gittigini gordum  "Sende mi bu siniftasin ?"soruma kafasini sallayip gecti . Sinifa adimimi attigim an ne kadar  yaramaz bir sinifa  dustugumu anlamistim  tabi bu okulda her sinif ayniydi , sinifta tek bos yer en sagda duvar kenarinda otturan  cocugun yaniydi  gidip yanina oturdum ."Merhaba "dedim otururken cevap vermedi cocuk  ilk once suzdu bastan assagi beni  sonra kafasini yine oynasigi telefona döndürdü ."Ne kadar da sevgi dolusun öyle "dedim dalga gecerek . Cocuk bana bakip "Evet oyleyimdir "dedi ve tekrar telefona döndü . Cocuk acayip tatli bir seydi  ,saclari kumral ,gozleri bal rengi , kaslari t-shirtten  fırliyordu onu hayranlikla izlerken gulup bana dondu " Neden bana uzayliymisim gibi bakiyorsun ? " dedi . "Hayir sadece ilk defa aptal goruyorumda " ne dedim ben ? Bu laf benden mi cikti ?  Evet sanirim sert kiz olmam gerekiyordu . Cocuk cevap vermeden gulup gecti   . Gulusu harikaydi kucuk  gamzeleri vardi  ... Kendine gel selin ! Erkeklere guven olmaz  . Unuttun mu sen erkeklerden nefret edersin .

Yeniden DoguşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin