Müzik Ruhun Gıdasıdır

51 1 0
                                    

Psikolojimin bozuldugu düşünmeye başladım  artik kendim gibi davranmiyordum serttim kufur ediyordum durmadan birilerine satasip duruyorum .

Eve giderken yanima bir araba yaklasti cami acti "Evinize kadar size eşlik edebilirmiyim bayan " Yakisiklimi yakisikli bir cocuktu  gozleri bal rengi,  surati cok tatliydi kaslari  kalindi ,gulumseyisi tatliydi . Bir dakika bizim onumuzde oturan cocuktu bu adini bilmiyordum ama sanirim iyi bir insan "Heeyy beni duyuyormusunn " degisi ile kafam yerine geldi " ah sey zahmet olmassa geliyim " gulumsedi ve kapiyi isaret etti arabaya bindim .Arabayi calistirdi ve ilerlemeye basladik " Sende benim gibi yeni olmalisin " oda yeni gelmis yani bu okul itlerindrn degil , gulumsedim " Evet sende onumde oturan  o cocuksun sanirim ben selin "   cocuk  yine o tatli gulusunu yaparak " Evet yanindaki tatli cocuktan gozlerini alamadigin icin beni gorme sansin olmadigi kesin ah bu arada bende Can " Can en sevdigim isimlerden biri   .Nihayet eve gelmistik Can arabadan indi ve evi inceledi " Evin acayip tatliymis " dedi .Derken yine o tatli gulusunu yapti . Onun gibi bir dostum yada sevgilim olsun isterdim sirf bu gulusu icin " Ha evet tatlidir iste ." dedim gulumseyerek  .Evimiz pempeydi  2 katliydi annemin zevki saolsun guzel bir evde yasiyorduk ." Peki ya senin evin nasil ?" diye sordugumda " Otel gayet guzel " Oteldemi kaliyordu ? Peki ya neden ? Uzaktan mi geliyordu ? Bir ailesi  yokmuydu ? " Neyse  guzelim ben kacar "  arabaya bindi , farkettimde arabaya binerken  ayri bir tatli oluyordu .İceri girdim annanem uyumustu televizyonu acip onu rahatsiz etmek istemem mutfakta bana hazirladigi kurabiyeleri gorunce istemsizce gulumsedim .Ananem  benim her seyimdi onsuz bir hictim ailemden kimse yoktu sadece ananem vardi .Hayatim boyunca hep benim yanimdaydi . Kurabiyelerimi alip odama ciktim kulakligi taktim elime Demi Lovato 'nun Güçlü Kalmak kitabini aldim . Kulagimda son ses Skyscraper  caliyor . Bu kadinin sesinde bir sey var ne zaman uzulsem  onu dinlerim insanin sıkıntisi aliyor sesi mukemmel bir sese sahip  o hic olmayan ablamm gibi kitabi okurken harika bir soz buldum "Tek ihtiyaciniz sevgi " evet hakli tek ihtiyacim sevgi  . Kitabimi ve kurabiyelerimi bir kenara koyup uyumaya karar verdim .Gozlerim yavas yavas kapanirken kulagimdaki "Really Dont Care " sarkisiyla hayallere daliyordum . 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeniden DoguşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin