,,Imi este frig..Te implor..primeste-ma iarasi in sufletul tau,Sakura!Acolo este locul meu''
Aceste cuvinte isi fac mereu aparitia in visele mele.Acea voce calda si blanda care imi rosteste numele si ma face mereu sa simt mii de fiori.Dar..a cui este?!
Ma ridic incet de pe perna,si ma uit pe fereastra.Vantul batea cu putere,iar oamenii mergeau grabiti spre locul lor de munca,sau cu copii lor la scoala.
,,Proasto!Ai uitat sa te prezinti!Am facut atatea repetitii aseara si m-ai dezamagit !''
Ah da merci mult Mini -Saku!
Eu sunt Sakura Haruno,am 17 ani (mda faine numere) ,sunt draguta,uneori geloasa iar cand sunt singura cant.Cum arat?
Am parul roz care imi ajunge pana la fund (celor cu parul scurt: Sunteti norocoase voua nu va ia jumate de ora sa va aranjati doar parul!),ochii verzi ca smaraldul iar inaltimea mea este de 1.69.Sunt pitica?Haa?Decat sa fiu o paluga sa nu incap pe usa mai bine o pitica!Acum ca am terminat prezentarea sa vedem ce mai e nou pe afara.In fata casei mele apare o masina neagra.Hmm cine are masina neagra?Lol Sasake!Stai Sasuke?Nu poate fi el!NO!NO!NO!El e . Ziua asta va fi un calvar .
~Autorul Povesteste~
Sasuke Uchiha
Sasuke Uchiha are 18 ani mai mare decat Sakura Haruno cu un an.Ei doi tin unul la altul dar nu vor sa recunoasca.Prefere sa se tachineze mereu iar Sasuke incearca sa o ia pe Sakura peste picior.Sasuke vrea sa dea impresia de baiat rau dar fata de Sakura nu poate.Desi Sakura nu stie,el are o iubita pe nume Karin.El,desi nu o iubeste este cu ea este cu ea pentru a face geloasa pe Sakura.
Naruto Uzamaki
Naruto este un adolescent de 18 ani.El si Sasuke sunt prieteni buni iar uneori este un prostut.El este indragostit de prietena cea mai buna a Sakurei,Hinata.El este blond,cu ochii de un albastru inchis.ATAT! TT^TT
Hinata Hyuga
Hinata este o fata de 18 ani.Asa este!Sakura este cea mai mica.Hina este cea mai buna prietena a Sakurei.Ea il iubeste nebuneste pe Naruto dar niciunul nu isi spune sentimentele.Ea stie foarte bine ca si Sakura si Sasuke simt ceva unul pentru celalt chiar daca nu vor sa creada asta.Ei sunt ,,dusmani'' pana la moarte,dar serios?E logic ca se iubesc nebuneste dar nu vor sa recunoasca.Infatisearea Hinatei este una foarte draguta.Are parul albastru inchis,iar ochii un violet foarte deschis.
Carolin Haruno & Tina Hyuga
Aceste 2 doamne sunt mamele fetelor.Au aceeasi varsta (34) si asemenea fetelor, sunt prietene foarte bune.Avand doar o fata,sunt foarte grijuli si atente cu fetele lor.Le dau sfaturi,si discute mereu cu ele lucruri esentiale.Sotii lor au impreuna o afacere care decurge minunat.Carolin lucreaza la o casa de moda iar Tina se ocupa cu politica.In ultimul timp,sunt foarte ocupate asa ca fetele stau singure in casele lor.
~~~~~~Sakura povesteste~~~~~~
Aaaaaaaaaaaaaa ziceti-mi ca visez!!!!!ZICETI!El e!Ahhhhh ce dracu mai vrea prostul,idiotul,tampitul,handicapatul si afemeiatul asta?!
CITEȘTI
Iubire sau ura?! [SasuSaku]
FanfictionSakura - O fire indrazneata,dar si sensibila. Sasuke - O fire aroganta care crede ca poate avea tot la picioare doar prin felul cum arata; Credeti ca ura dintre ei poate deveni ceva mai mult?Aflati aici! :)