Cred ca unii adolescenti de varsta mea ar fi foarte tristi sau chiar ar intra in depresie din cauza asta btw parinti mei au avut un accident de masina, dupa cum spuneam eu nu sunt o fata obisnuita ca sa sufar dupa ei cred ca eu pentru ei am fost doar o greseala de care nu stiau cum sa scape . Nu ma deranjeaza pentru ca asta traiesc de 16 ani si m am obisnui. Trebuie sa ma gandesc la un plan cum voi scapa de protectia copilului .
M ai intai voi merge la inmormantarea parintilor iar apoi ma voi da disparuta , am niste bani stransi ii voi folosi pana fac rost de altii probabil voi pleca in alt oras iar orasul in care ma aflu acum se numeste Cluj .Maine este inmormantarea iar eu n am habar cu ce sa ma imbrac nu imi place sa ies in evitenta deci ma voi imbraca in negru fara nimic special .
A 2a zi
Sunt pregatita pentru a pleca spre biserica , am cumparat si un buchet de trandafiri albi . Ma incalt si imi chem un taxi .
Ajung acolo incerc sa par cat mai trista , las bucetul intr o vaza de langa sicriu si ma pun pe un scaun . Am bagajul facut si totul e pregatit de plecare intre timp m am decis in ce oras voi merge acela fiind Bucuresti deoarece este mare si sunt multe locuri de vizitat .
Trece aproximativ o ora si decid sa plec, ies pe usa biserici si ma izbesc de un barbat inalt si cu ochii verzi el isi cere scuze si ne vedem de drum . Merg sa imi iau bagajul de acasa arunc cheia intr un lac din apropiere si plec .
YOU ARE READING
Fara reguli
AdventureO adolescenta cu varsta de 16 ani la liceu se comfrunta cu o realitate crunta parintii ei murind intr un accident de masina.