Obstacole

6 0 0
                                    

Merg in statia de autobuz iar langa statie parcheaza o masina neagra audi din ea coboara barbatul de care m am ciocnit in fata biserici , vine spre mine incet si ma intreaba politicos unde merg ii spun ca vreau sa merg la iesire din oras *acolo se afla si autocarul care ma duce in bucuresti* el se ofera sa ma duca iar eu refuz, el insista si accept .

Tot drumul nu a scos nimeni nici un sunet , ajunsi acolo vreau sa cobor din masina iar el ma i a de mana si ma intreaba unde am de gand sa plec eu ne stiind ce sa zic , i am zis ca plec la bunici care locuiesc in bucuresti . El spune ok dar dupa fata nu parea sa ma creada vreau sa cobor din nou din masina si ma prinde din nou de mana si spune ca ar vrea sa ma duca el iar eu bine inteles refuz acesta insista si incepe sa mearga . Speriata am tacut si m am uitat pe geam .

La jumatea drumului decide sa spuna ceva :

X- Cum te cheama ?

Eu-Sara.

X- Pe mine ma cheama Kai si vom avea o mica excursie !

Eu- Nu vreau sa merg nicaieri cu tine ! spun eu speriata 

K-Nu te teme parinti tai m au pus sa am grija de tine , ei s au purtat asa cu tine pentru ca voiau sa fi pregatita pentru moartea lor , sa nu suferi !

Eu- Nu mai inteleg nimic , ei stiau ca o sa moara asa devreme ?

K- Sara parintii tai aveau niste dusmani dinainte sa te nasti , cand acestia au aflat ca tu te ai nascut au pus conditia ca , cand vei avea 16 ani vei muri tu sau ei .

Eu- Intoarce masina vreau sa merg la ei , vreau sa ii vad !!! lacrimi curgand pe obrajii mei

K- Imi pare rau , ei au vrut sa te iau si sa am grija de tn ,daca te voi duce inapoi probabil acei oameni vor fi acolo sa te ia !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fara reguliWhere stories live. Discover now