Stála jsem u okna a z dvacátého patra se koukala na lidi, kteří žili svůj všední život. Cupitali po ulicích, zpěchali ke svým rodinám, vycházeli z budov a přemýšleli jen o součastnosti. Měli něco, co já nikdy mít nebudu. Volnost. Ještě chvíli jsem o tom přemýšlela, když se otevřeli dveře a já se dívala na odraz vcházejícího muže v okně. Vešel dovnitř a s pohledem upřeným na mě si založil ruce do kapes.
"Ahoj Johne." pozdravila jsem ho.
"Neděláš dobře když stojíš takhle oblečená u okna." řekl vrnivým hlasem.
Sklopila jsem zrak a do očí mi spadly prameny tmavě hnědých vlasů. Byla jsem bosá a na sobě jsem měla jen černé spodní prádlo, které zvýrazňovalo mé křivky a zvedalo má ňadra. Přez to jsem měla jen kraťoučké krajkové průhledné šaty, přez které bylo vidět všechno. Znovu jsem pohlédla na něj. Přejela jsem ho pohledem. Jako obvykle měl na sobě černý oblek a tmavě hnědé vlasy pečlivě vyčesané dozadu.
"Ale já tady nejsem kvůli tomu abych tě krytizoval." vysvětlil mi.
"A kvůli čemu tedy?" Dělala jsem blbou, i když jsem to věděla moc dobře.
"Umím ti to líp ukázat, než vysvětlit..."
Ještě než stačil vypustit poslední slovo z úst přešel dvěmi velkými kroky prostor co zbýval mezi námi a přirazil mě ke zdi. Prudce se ke mě nahl a přitiskl své rty k těm mým. Divoce mě líbal a pak sjel níž a líbal mě na krku. Rukou mi stiskl zadek a pak sjel po stehně, zvedl ho a ještě víc se na mě natiskl. Z úst mi unikl vzdech a já uctila na krku jeho úsměv. Znovu jsem vzdechla a to užnevydržel a povalil mě na postel. Strhle ze mě průsvitné šaty a rychle si sundal sako a začal rozepínat košili. Zvedl mě do náručí a znovu mě začal líbat na krku, ještě divočeji než předtím. Tak divoce, že jsem věděla že budu mít zítra celý krk fialový. Prsty zabloudil k rozepínání podprsenky a hbytým pohybem ji rozepl a sundal. Já mu pozepla kalhoty a spolu s šedými trenýrkami je stáhla a on si je sundal. Prstem mi přejel po rozkroku a jedním prstem mě začal dráždit. Pronikl do mě a začal ho vysouvat ven a dovnitř. Vzdychala jsem a on po chvíli přidal další prst. Dráždil mě a mé vzdechy nabírali na intenzitě. To už ale nevydržel a prudce do mě pronikl. Byl divočejší a divočejší, nabíral na rychlosti a naše vzždechy se splétaly v jeden. Ozívali se po pokoji a odráželi se spět. Zaryla jsem mu nechty do spocelých zad a cítila jak mu to je příjemné. Znovu zrychlil a to už jsme byli oba na vrcholu. Ještě párkrát přirazil a pak ze mě pomalu vyklouzl. Těžce oddychoval a položil se na postel vedle mě.
"Dneska.." odmlčel se. "jsi byla úžasná.." pronesl mezi lapáním po dechu.
"Už musím jít. Uvidíme se zítra." Vtiskl mi polibek na čelo a pomalu vstal. Začal se oblékat a já ho pozorovala. U dveří se zastavil a podíval se na mě.
"Tak dobrou noc." řekl s usměvem a odešel.
Já zůstala ležet tak jak mě nechal. Můj poslední klient. Poslední za dnešek. Dnes už pátý. Otočila jsem se na bok a přikrila se tenkou peřinou. Cítila jsem jak mi po tváři stéká osamnělá slza. Po ní hned následovala další a dálší. Plakala jsem dokud jsem unavou nepodlehla spánku.
ČTEŠ
Safe and sound
RomanceJmenuji se Rose Moorová, je mi 21 let a dělám prostitutku pro ty "nahoře". Moji rodiče pracovali pro nesprávné lidi a to je stálo život. Nemám rodinu, tak se mě ujali ti nejhorší z nejhorších a já neměla na vybranou a od svých 16ti se živým vlastním...