i quietly close my eyes
and while thinking about you
i fall asleep before i know it
- exo
- C-Chanyeol , spun muscandu-mi buzele abtinandu-mi lacrimile pe care nu le puteam tine mult timp .
- Shhh , sunt aici , imi mangaie spatele bland soptind usor la urechea mea .
Vocea asta groasa care mi-a lipsit atat de mult , bratele puternice care imi tin mereu trupul firav in brate cu teama ca m-as putea sparge in mii de bucatele daca m-ar strange prea tare . Imi trag bratele de la piept si le duc dupa gatul sau . El chiar era aici , il tineam in brate si el pe mine . Ma asteptam sa ma priveasca ura si dezgust la prima noastra reintalnire dar comportamentul sau m-a socat enorm . Fara sa realizez am inceput sa las frau sentimentelor si sa plang , el se indeparteaza brusc de mine si imi sterge cu degetul mare lacrimile mangaindu-mi ambii obraji privindu-ma ingrijorat .
- Te rog nu mai plange , sunt aici iubitule . Simteam cum inima o luase la galop imediat ce am auzit apelativul pe care il folosise in urma cu 2 ani , zilnic , oriunde si oricand . Imi zambise usor si isi lipeste buzele de ale mele intr-un sarut lung si plin de sentimente . Imi lipsise al naibii de mult sa ii simt buzele peste ale mele , au ramas la fel de catifelate si dulci asa cum mi le aminteam zilnic . Peste scurt timp am rupt sarutul care se simtise ca si cand ar fi durat o eternitate , imi luase mainile in ale sale incalzindu-le . Atunci am simtit ceva umed cum imi atinsese varful nasului , imi ridic privirea spre cer .
- Prima zapada , soptesc lasand la vedere zambetul meu larg , imi intorc privirea spre Chanyeol care zambea la randul sau , atunci imi drag mana dreapta din a sa ducand-o spre obrazul sau trecand-o peste gropita sa , care era perfect conturata in luminina felinarului care veghea peste statia de autobuz . Dar momentul perfect fusese intrerupt de autobuzul care oprise in fata noastra , deschizandu-si usa din fata asteptand sa urcam in acesta . Chanyeol rase usor apoi ma trage de mana pana in autobuz , lasandu-ma sa urc primul . Scot cardul din buzunarul blugilor si platesc pentru doua calatorii ducandu-ma in spatele autobuzului asezandu-ma la geam asteptand ca si el sa se aseze langa mine . Imediat ce isi ocupase locul in stanga mea isi pusese mana pe genunchiul meu luandu-mi mana in a sa .
- Mi-a fost dor de tine , zambesc si imi las capul pe umarul sau . Imi mangaie genunchiul cu degetul mare ,lasandu-si capul peste al meu zambind usor . Pleopele devin din ce in ce mai grele , ochii mei deveninddin ce in ce mai mici lasandu-ma prada somnului .
Imi deschid ochii clipind des cat sa ma pot obisnuii cu lumina puternica , imi duc mana la ochi frecandu-i pentru a face situatia mai usoara . Ma uit in jurul meu simtind cum panica pune stapanire pe mine , eram in pat singur .
" Nu , nu se poate sa fi fost un vis " imi spun in gand repetativ ca o incurajare , dandu-ma cu cea mai mare viteza jos din pat simtind cum ochii devin din ce in ce mai umezi ajungand cateva lacrimi peste obrajii mei fierbinti . In drum spre iesirea din camera cu speranta cea mai mare ca e jos in bucatarie sau living asteptand sa ma trezesc , imi indrept privirea spre oglinda care se odihnea pe usa dulapului .
- S-sunt in pijamale , spun incepand sa plang cat mai tare . Totul a fost defapt un v-vis , cad in genunchi lovind podeaua cu pumnii mei micuti .
|| ok capitolul asta am adaugat cat mai mult pentru ca aveam vreo 400 de cuvinte si nu puteam lasa sa se incheie atat de repede so este posibil ca in ultima parte sa fie putina sau probabil mai multa repetitie deoarece nu aveam idei dar cu timpul probabil o voi mai schimba , btw la atasare aveti un playlist care imi da intotdeauna o anumita stare cand scriu , care ma face sa fac capitolele kilometrice , ca sa ma revansez pentru capitolul asta , urmatorul are aproximativ 1700 de cuvinte <3 ||
CITEȘTI
Please save me
FanfictionCine ar fi crezut ca prima iubire care a ajuns in spitalul de nebuni ar fi chiar povestea de dragoste a lui Byun Baekhyun . Atunci cand partenerul de viata ii doreste moartea si isi calculeaza fiecare detaliu in legatura cu crima ce urma sa o faca t...