ŞİMDİ OKUDUĞUN Cengiz Ünder | Believe Fanfiction Cengiz:Tesadüflere inanır mısın Damla:Tesadüfe bağlı #asroma #burakyılmaz #cengizünder #cenktosun #damlayılmaz #dorukhantokoz #ecetosun #enesünal #hazal #irfancankahveci #nerminünder #ozantufan #oğuzhanözyakup #sıla #çağlarsöyüncü Karakterler 2.2K 23 3 CimbomluDamla1905 tarafından CimbomluDamla1905 tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Damla yılmaz Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Cengiz ünder Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Çağlar söyüncü Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Ece tosun cenk tosun Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Sıla Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.