~Prolog~

32 3 0
                                    

Pamiętacie te urocze rozterki nastolatków?
Pamiętacie Alyę nieustannie starającą się odkryć tożsamość Biedronki?
Pamiętacie zakochaną do szaleństwa Marinette, której przy Adrienie wiecznie plątał się język?
Pamiętacie blondyna zasłaniającego się słynnym „to tylko przyjaciółka"?
A tych wszystkich zakumanizowanych ludzi pod wpływem emocji?
Każde odrzucenie Czarnego Kota przez Biedronkę? Marinette wkładającą serce w swój każdy projekt?

Jej zapał nie zniknął. Alya dalej nie zna tożsamości bohaterki w czerwonym kostiumie ratującej Paryż. Czarny Kot wciąż nie stroni od żartów, jednak nie jest już zakochany w Biedronce. Ile razy można dostać kosza od jednej osoby? Nawet najbardziej anielska cierpliwość ma swoje granice. Władca Ciem wciąż nie osiągnął swojego celu i chociaż jest już na skraju załamania - nie przestał tworzyć akum. Może ktoś jeszcze pamięta Nathalie? Cudowna kobieta, poświęcająca swoje życie i zdrowie, by pomóc mężczyźnie odzyskać jego żonę. Wiedząc, że nigdy mu jej nie zastąpi...  Jak więc miała wyznać na głos swoje uczucia do Gabriela Agreste? Chociaż teraz, blondyn jest już w naprawdę kiepskim stanie, a kobieta stała się jedyną osobą, której w pełni ufa...

Co teraz dzieje się z naszymi głównymi bohaterami? Skończyli liceum, drogi Marinette i Adriena się rozeszły. Widzieli się czasem na ulicy, lecz przytłoczeni obowiązkami nie rozmawiali że sobą zbyt wiele od czasów szkolnych.  Teraz są właścicielami wielkich, konkurujących marek odzieżowych. Marinette zamierza niedługo wziąć ślub, Adrien martwi się o stan ojca, Lila jest w ciąży... Ale na to jeszcze przyjdzie czas. Zacznijmy naszą opowieść od pierwszej poważnej zmiany w życiu bohaterów, czyli podjęcia... studiów.

1 opowieść- trzech autorów:)

 „Czas dorosnąć" || Miraculous LBOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz